Ben ik een beetje op weg

Primal girl

New member
Ik heb nu een sinds een tijdje weer zuivel toegevoegd aan mijn eten en dat bevalt heel goed.

Ben denk ik wel aangekomen (weeg me niet meer, anders ga ik me daar te erg op richten), maar als het niet te erg uit de hand gaat lopen is het voor mij ok. Maar heb de hoeveelheden wel wat beperkt, want ik kan heel makkelijk door blijven eten.

Dit is nu een beetje mijn eetschema (hoeveelheden wel een beetje geschat en zal per dag wel wat variëren)

direct na het opstaan

- 2 glazen water met een theelepel sole en H2O2

uurtje later

- halve liter rauwe melk, kefir of jersey yoghurt

- 2 rauwe eigelen

- 2 eetlepel kokosolie

- 120 mg magnesium

- 1 theelepel levertraan/boterolie

- 5000 IU vitamine d3

tussen de middag

- 100/150 gram kaas of lever(worst)

- glas rauwe melk/kefir

avond

- 200 gram vlees (meestal wildernisvlees, wat rund is) of vis

- 300 gram groente

- 2 eetlepels roomboter

Voor het slapen nog een glas water met sole en nog een keer de magnesium.

Ben ik een beetje op weg en zijn dit een beetje redelijke verhoudingen en hoeveelheden?

Ik heb sinds kort de supermarkt volledig afgezworen en alles is dus bio of van boeren die gelijke kwaliteit bieden. Was even slikken en krijg ook wel commentaar (je hebt het toch al niet breed, bijv ;-))

 
Laat anderen maar praten, je kiest voor jezelf en dat wordt in onze zelfsaboterende krabbenmand niet gewaardeerd. Hun verlies, jouw winst. Ik heb niets aan te merken op je schema, behalve de vit. D3. Je bent nu aan het overdoseren met vit. D en dat gaat ten koste van je vit. A-voorraad. Vit. A is o.a. belangrijk voor je ogen, je schildklier, je lever en je huid en we komen nog eerder deze vitamine tekort dan vit. D.

Mike

 
Stoppen. Je hebt aan de levertraan genoeg. Evt. kun je de dosering levertraan ophogen naar 3 theelepels per dag bij de maaltijd.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.888
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan