Australië

Novak Djokovic heeft maandag de beroepszaak tegen het intrekken van zijn visum in Australië gewonnen. Dat betekent dat de Serviër toch in Australië mag blijven en volgende week zijn titel op de Australian Open kan verdedigen.
 
Serbian tennis star Djokovic ARRESTED AGAIN

World no. 1 Novak Djokovic faces deportation from Australia once more - despite winning the court case overturning the decision to cancel his entry visa for his 'visa exemption'


🤣 Wat een schertsvertoning. Iets met paniektennis.
🤣🤣
 
Mooie woorden van David, als ook uitleg wat er aan de hand is Down Under met de hypnosestand van de mensen. Ze blijken daar behoorlijk de media te geloven.

Hij roept op te bidden voor Djokovic.


"January 10, 2022: ✨🥑✨The latest on Novak Djokovic and the demonic Australian government. From my perspective. (3 min 35 seconds) Some type of federal police have been chasing him down in the courthouse AFTER he won by a decisive judge’s statement that his paperwork was in order. He could be arrested or hiding out in his attorney’s offices."

 
 
Ongelooflijk, wat een arrogantie om 's werelds beste tennisser ondanks een gerechtelijke uitspraak alsnog uit te zetten, zodat hij zijn titel niet kan verdedigen. Maar ze graven hun eigen graf, dus in de woorden van Barry Stevens: voorrral doorrrgaan.

Mike
 
Sommige landen worden veel harder aangepakt dan andere landen. Hoe komt dat?
Als alles naar buiten komt de komende maanden hebben de landen waar ze nog niet zo ver waren met de uitrol vd agenda veel meer mazzel gehad dan het volk in landen als in Australië, Israel etc of ligt het niet zo simpel🧐
Het lijkt mij dat iedereen het echt nog moet van voelen hoe die satanische agenda is. NL heeft het m.i nog niet genoeg gevoeld.
Niet dat ik het nog erger wil hebben hoor maar jullie begrijpen wat ik bedoel.
 
Die landen die het zo zwaar te verduren hebben incasseren voor het team. Daar heeft de Deep State het het meest voor het zeggen. Ik denk dat het daar blijft en dus niet hier komt.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan