Australië

Gelukkig weten we dat het allemaal bundles of joy zijn die nog puurder zijn dan n pasgeboren puppy.
 


Directed energy weapons met 5 g technologie. zeggen ze maar of het waar is dat kan ik nog niet vinden.
 
Het is wel een stralend voorbeeld van vrouwelijke bundles off joy, ook het pure karakter komt aardig in beeld 🤣🤣🤣🤣

Het karakter van deze dieren is denk ik mooier dan dat van sommige mensen
Het karakter van mensen die deze dieren toch een goed leven gunt kan ik wel waarderen
 
Hoorde net van vriendin uit Sydney dat alle restricties vervallen zijn maar dat mensen nog steeds ‘inchecken’ en mindkapjes dragen. Ze zegt dit is toch niet te geloven maar zo gebrainwasht zijn mensen dus....benieuwd hoe t in NL gaat en nog meer benieuwd hier in Portugal. Hier nog niet echt grote wijzigingen in de restricties.
 
Hoorde net van vriendin uit Sydney dat alle restricties vervallen zijn maar dat mensen nog steeds ‘inchecken’ en mindkapjes dragen. Ze zegt dit is toch niet te geloven maar zo gebrainwasht zijn mensen dus....benieuwd hoe t in NL gaat en nog meer benieuwd hier in Portugal. Hier nog niet echt grote wijzigingen in de restricties.

Ik denk dat Frankrijk niet anders zal zijn. Maar vergeet niet dat hier op de radio nog steeds spots uitgezonden worden hoe gevaarlijk het virus is (TV zal ook wel maar ik ontvang geen Franse TV)

Na mijn "uit de kast komen" bij de locale omroep waar ik een programma heb lopen heb ik al een aankondiging opgenomen voor aanstaande Dinsdag. Ik ben benieuwd hoe dat ontvangen gaat worden
 
Ik denk dat Frankrijk niet anders zal zijn. Maar vergeet niet dat hier op de radio nog steeds spots uitgezonden worden hoe gevaarlijk het virus is (TV zal ook wel maar ik ontvang geen Franse TV)

Na mijn "uit de kast komen" bij de locale omroep waar ik een programma heb lopen heb ik al een aankondiging opgenomen voor aanstaande Dinsdag. Ik ben benieuwd hoe dat ontvangen gaat worden
Ja idd. Portugal is echt mega gebrainwasht. De tv meet altijd breed uit over t virusje hoorde ik van een Portugese vriend. Kinderen worden nog steeds ingespoten. 9 van de 10 nog altijd binnen en buiten t vod op. Alleen in de auto. Jep. Tuurlijk want je weet maar nooit. Gisteren ging ik tanken (diesel hier 1,64/liter) stond PT meneer naast mij met ding onder zijn kin. Ik groet hem en meteen ging t ding op. Wel onder zijn neus natuurlijk. Hahaha. Wie hou je nou voor de gek. 😎😂

Benieuwd naar hoe jouw aankondiging ontvangen gaat worden 😁! Zet m op @henkie (niet t vod natuurlijk maar be a 🦁)
 
Gisteren bij de AH in Nijmegen zag ik ongeveer 10 bekapten, waarvan zo'n 7...VROUWEN. Puur toeval natuurlijk.

Mike
Puur toeval 🤡😂 en blij dat ik iig bij de niet dragende behoor 🤪😎. Zelfs hier niet in PT terwijl iedereen dan vraagt hoe doe je je boodschappen dan....nou iig niet bij supermarkten en andere grote criminelen 😎#supportdeboerenlokaleondernemers
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.488
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan