artiesten die er wel toe doen....

Ik ken deze video niet. Heel mooi en treffend.

Trouwens ik heb altijd geloofd in de onschuld van M.J.

Waarschijnlijk is hij omgebracht omdat hij te eerlijk was over de Deep State.



Dorothé
 
@mike, haha hebben even gekeken, nee geen Charlie ward oid😅 is een compilatie van al het politiegeweld tijdens de demo’s.
 
Verkeerde topic, lijkt me. Artiesten? Tenzij je bedoelt dat dit een heel slecht optreden was!

Mike
 
Het ging mij vooral om de combinatie van het lied en het filmpje: het bezorgde mij toch wel een  kippenvel-moment.
 
Misschien niet helemaal goede draadje maar heb gekozen

Jaren geleden werd antropologe Margaret Mead door een student gevraagd wat zij beschouwde als het eerste teken van beschaving in een cultuur. De student verwachtte dat Mead het zou hebben over vishaken of kleipotten of maalstenen.
Maar nee. Mead zei dat het eerste teken van beschaving in een oude cultuur een dijbeen was dat gebroken was en daarna geheeld.

Mead legde uit dat in het dierenrijk, als je je been breekt, je sterft. Je kunt niet wegrennen voor gevaar, naar de rivier gaan om te drinken of jagen voor voedsel. Je bent vlees voor op jacht zijnde beesten. Geen enkel dier overleeft een gebroken poot lang genoeg om het bot te laten genezen.

Een gebroken dijbeen dat geheeld is, is het bewijs dat iemand de tijd heeft genomen om bij degene te blijven die gevallen is, de wond heeft verbonden, de persoon in veiligheid heeft gebracht en hem heeft verzorgd tijdens zijn herstel. Iemand anders door moeilijkheden heen helpen is waar beschaving begint, zei Mead.
Tou73a84f7bywzeacxdfvto6jsbsxi4pp.jpg
 
Heeft idd weinig met een topic over artiesten te maken. Margaret Mead was een linkse feminist, die de mythe de wereld in heeft geholpen dat op de eilanden in Samoa natuurlijke homoseksualiteit bestond. Ik heb daar in het verleden al het nodige over geschreven. Maar voor wat betreft dat geheelde dijbeen heeft ze gelijk. Zelfs een kapotte klok heeft twee keer per dag gelijk...

Mike
 
Dit artikel van Ella Ster* maar even hier.


Zo begon hij zich openlijk tegen Tommy Mottola de CEO van Sony te keren, die getrouwd was geweest met Mariah Carey en zei dat hij afgemaakt moest worden. In een van zijn laatste speeches begon Michael Jackson mensen te waarschuwen voor de Illuminati. Hij vertelde dat hij bang was dat de Deep State (zonder deze term te gebruiken) hem wilde vermoorden.

https://www.ellaster.nl/2021/03/26/het-misbruik-van-michael-jackson/
 
Tweede deel van Ella Ster* over Michael Jackson:
https://www.ellaster.nl/2021/03/27/michael-jackson-pedofiel-of-kindervriend/
 
Ik ga de artikelen nog lezen, maar ik weet het antwoord wel: kindervriend. Let ook op het Q-logo van Neverland!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.820
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan