artiesten die er wel toe doen....

Wat een katten gejank komt er uit die Ilitsya. Niet serieus te nemen naar mijn idee.
 
Rechtse mannen moeten stoppen met geilen op dit soort schaars geklede, hoerige types en meer stijl en klasse verlangen van hun vrouwen. Het laatste wat we moeten willen is dat dit soort sloeries onze beweging en onze normen en waarden komen vervuilen!

Mike
 
Helemaal mee eens. Voorzover als mannen dit aantrekkelijk vinden...🤮
 
Helaas lopen er teveel mannen rond die nog op zo'n lage frequentie zitten. Thinking with the wrong head, heet dat.

Mike
 
John Lydon (Johnny Rotten) is in de bizarre wereld van popmuziek inderdaad altijd een mooi tegengeluid geweest.

Niet alleen is hij een Trump sympathisant.. Hij heeft ook in 1978 al onthuld dat Jimmy Saville absoluut geen zuivere koffie was.

 
Momenteel is er op TV het Andre Rieu Gala. Niet iedereen zal er van houden maar het is zoooo vrolijk.
 
Met muziek kom ik en velen met mij in een andere stemming.

Ik ken bijna alle nummers die er nu tijdens het Nieuwjaarsconcert door het Wiener Philharmoniker ter gelegenheid van het nieuwe jaar 2021 worden gespeeld van o.a. Straus noot voor noot uit mijn hoofd, omdat ik in mijn jeugd die muziek gestudeerd heb. Het boek valt helaas van ouderdom uit elkaar.

Dus dit soort muziek valt helemaal in mijn straatje. ha ha

Dat wil niet zeggen dat ik andere muziek niet mooi vind.
 
Op dit moment een mooi klassiek concert op Arte TV maar met mondkapjes op. terwijl ik vanmorgen nog een concert zag zonder mondk.

Ik zou zo niet gespeeld hebben, het is geen gezicht Ook de zangers zitten met mondk. dus die moeten ze steeds op en af doen. !!
 
Ik kijk geen tv meer , maar zag gisteren toen ik bij mijn moeder was mondkapjes in programma’s langskomen, echt naar en puur een show ! Ik hou niet van toneel .. Gr Assie
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.884
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan