• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

artiesten die er wel toe doen....

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Voor wie het gemist heeft, het verhaal van Brittney Spears:

De Republikeinse politicus Matt Gaetz heeft Brittney nu uitgenodigd om te komen getuigen in het parlement:

Wordt Brittney de eerste artiest die uit de school klapt over MK Ultra mind control? Het is overduidelijk dat haar vader haar 'handler' is, zoals de vader van Michael Jackson en zijn broers en zus dat ook was (is). Liz Crokin hierover:

Mike

JulianB

Well-known member
Een van de meest populaire rappers onder de NL jeugd van dit moment. Nummer is al wel weer een paar maandjes oud maar wel lekker dus ik gooi 'm d'r nog maar ff in:

Angelface

Well-known member
De bekende Duitse zangeres Nena (25/07/2021) :
NENA: “Er is mij gedreigd dat ze de show annuleren omdat jullie niet in je "boxen" gaan... iedereen is vrij om te beslissen, net zoals iedereen vrij is om te beslissen of ze zich willen laten "vaccineren" of niet. Bij mij is iedereen welkom. De hele zaak is hier gepolitiseerd en dat is zeer irritant
Zoals ik al zei, gisteren was het CSD in Berlijn en het was helemaal oké dat 80.000 mensen dicht bij elkaar op straat stonden. Dus schakel de stroom maar uit of haal me met de politie hier van het podium. "I DON'T FUCKING CARE..."
💪
💪
💪

De vraag is niet wat we mogen doen, maar wat we met ons laten doen.

Sailor

Well-known member
De bekende Duitse zangeres Nena (25/07/2021) :
NENA: “Er is mij gedreigd dat ze de show annuleren omdat jullie niet in je "boxen" gaan... iedereen is vrij om te beslissen, net zoals iedereen vrij is om te beslissen of ze zich willen laten "vaccineren" of niet. Bij mij is iedereen welkom. De hele zaak is hier gepolitiseerd en dat is zeer irritant
Zoals ik al zei, gisteren was het CSD in Berlijn en het was helemaal oké dat 80.000 mensen dicht bij elkaar op straat stonden. Dus schakel de stroom maar uit of haal me met de politie hier van het podium. "I DON'T FUCKING CARE..."
💪
💪
💪

De vraag is niet wat we mogen doen, maar wat we met ons laten doen.
Het is en blijft een geweldig mens, en nergens bang voor, en nog steeds in protest geweldig.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.191
Leden
7.675
Nieuwste lid
Eilko
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan