Apocalyps/doemscenario

1638821584705.png


Er staat hier een soep te trekken van bot en vlees van een stier :)


#protip

Mijn moeder (85) wist te vertellen dat haar moeder (inmiddels dood) die geroemd werd om haar gierigheid maar ook gezond verstand (want met zuinigheid en vlijt, bouwt men huizen als kastelen...)
aan de lonten van zo'n oliestel altijd een stel wollen draadjes deed.
Het effect dan was dat je net wat meer lont kon gebruiken omdat je hem een paar cm verder omhoog kon draaien als tie bijna op was. Die paar cm kon natuurlijk net het verschil zijn tussen koud of warm eten :)
 
Bekijk bijlage 5926


Er staat hier een soep te trekken van bot en vlees van een stier :)


#protip

Mijn moeder (85) wist te vertellen dat haar moeder (inmiddels dood) die geroemd werd om haar gierigheid maar ook gezond verstand (want met zuinigheid en vlijt, bouwt men huizen als kastelen...)
aan de lonten van zo'n oliestel altijd een stel wollen draadjes deed.
Het effect dan was dat je net wat meer lont kon gebruiken omdat je hem een paar cm verder omhoog kon draaien als tie bijna op was. Die paar cm kon natuurlijk net het verschil zijn tussen koud of warm eten :)
Ik was net even mijn 'zakbrander' aan het testen. Kan overal mee naar toe en werkt op HaardGel van de Action😁
 

Bijlagen

  • IMG_20211206_211016.jpg
    IMG_20211206_211016.jpg
    3,5 MB · Weergaven: 23
Mooi ding!! Link??
€ 3,64 20%OFF | Lixada Kachels Roestvrij Staal Alcohol Fornuis Outdoor Camping Wandelen Kachel Camping Kookgerei Oven Met Stand Rack


€ 11,91 50%OFF | Camping Pannenset Mess Titanium Reizen Pot Pan Bowls Toerisme Gebruiksvoorwerpen Recreatie Outdoor Wandelen Picknick Kit Camping Apparatuur
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.684
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan