S
Sailor
Guest
Update capaciteit elektriciteitsnet | Liander
Prepare for cutouts
Mensen red het klimaat koop een Tesla dat helpt echt, maar niet gebruiken geen stroom om op te laden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is dan wel het voordeel van een Hyundai Ionic 5. Die kan je als batterij gebruiken voor je spullen. Dan hebbie toch een 90 KW 220V doos voor je deur staan.Update capaciteit elektriciteitsnet | Liander
www.liander.nl
Prepare for cutouts
Mensen red het klimaat koop een Tesla dat helpt echt, maar niet gebruiken geen stroom om op te laden![]()
Nog steeds 220 volt nu wist ik dat bij jou in de buurt ze nu niet de meest vooruitstrevende mensen wonen, maar 30 jaar achterlopen is wel wat veel..... 240 volt is het al jaaaarenDat is dan wel het voordeel van een Hyundai Ionic 5. Die kan je als batterij gebruiken voor je spullen. Dan hebbie toch een 90 KW 220V doos voor je deur staan.
Opladen is een dingetje, maar 90 KW, daar kan je wel ff wat mee.
Figure of speech mijn beste, figure of speechNog steeds 220 volt nu wist ik dat bij jou in de buurt ze nu niet de meest vooruitstrevende mensen wonen, maar 30 jaar achterlopen is wel wat veel..... 240 volt is het al jaaaaren![]()
Ik zit op bestelling te wachten maar der ballen waren opIk weet niet wie er allemaal blik voer worsten en spek bestellen bij kaas en worst
Maar Marianne wil jullie laten weten dat ze heel dankbaar is voor de vele bestellingen.
Vermoedelijk komen je ballen er aan, kan je vrouw eindelijk zeggen .... Nee ik heb hoofdpijnIk zit op bestelling te wachten maar der ballen waren op
@fatsnotbad : misschien wil ze wel sponsoren??
De na leveringen zijn als het goed is onderwegIk zit op bestelling te wachten maar der ballen waren op
@fatsnotbad : misschien wil ze wel sponsoren??
Ik denk dat dit een gevalletje voorDe na leveringen zijn als het goed is onderweg
Ik weet natuurlijk niet of postnsb vertraging heeft dat moet je ff aan Ragnar vragen
Nee is postnsb maar bij Zathras komen ze met de postkoets, soort amish gebied zeg maarIk denk dat dit een gevalletje voor
Dikke
Honden
Lul is![]()
Yep, I'm gonna party like it's 1699Nee is postnsb maar bij Zathras komen ze met de postkoets, soort amish gebied zeg maar![]()
Zijn ook gewoon Duitsers tochNee is postnsb maar bij Zathras komen ze met de postkoets, soort amish gebied zeg maar![]()
Yep,Zijn ook gewoon Duitsers toch![]()
Helemaal eens.Yep,
Veel respect voor de Amish. Geen cojona want geen tv en als de stroom uitvalt.....
No problem ;-)
Whahahaha Mohammed PetersonWe hebben het zojuist over het worst kaas scenario en raadt eens wie er klopt?
Mohammed Petersson.
Heb je die ballen bij FFF vandaanWe hebben het zojuist over het worst kaas scenario en raadt eens wie er klopt?
Mohammed Petersson.
Je zit er naast zijn geen ausländische maar أجانبWhahahaha Mohammed Petersonop die busjes rijden inderdaad alleen maar ausländers
Nee zij vriendin was boos op fffHeb je die ballen bij FFF vandaan![]()
Ik zei toch dat je ballen onderweg warenWe hebben het zojuist over het worst kaas scenario en raadt eens wie er klopt?
Mohammed Petersson.