Apocalyps/doemscenario

Marokko koopt zijn stroom in Spanje, en hun rekening is daar ongeveer 6x goedkoper.
Oh hmm vandaar. In marokko hebben ze ook geen gasaansluiting begreep ik? Ze koken daar altijd op gasflessen en water zijn ze ook gewend dat ze dat niet altijd hebben en bijna standaard heeft elk huishouden daar een waterput /waterreservoir . Volgens mij kunnen ze daar prima ‘survivalen’. wij hier in het ‘verwende gepamperde’ Europa zullen een klap krijgen.
 
Oh hmm vandaar. In marokko hebben ze ook geen gasaansluiting begreep ik? Ze koken daar altijd op gasflessen en water zijn ze ook gewend dat ze dat niet altijd hebben en bijna standaard heeft elk huishouden daar een waterput /waterreservoir . Volgens mij kunnen ze daar prima ‘survivalen’. wij hier in het ‘verwende gepamperde’ Europa zullen een klap krijgen.
Ook hier geen gasaansluiting, warm water of electrisch of met fles, of zon, kook ook op fles, zoniet is het ook electrisch, maar gasaansluiting hier in het zuiden, mss in de hoofdsteden maar daarbuiten niet volgens mij.
 
Thanks but no thanks :)

Ik zit net lekker een order in te vullen, moet ik dat ophalen in God weet Zwaagwesteinde :)

Ga ik niet doen :)

(heeft iemand zo een bedrijf die het opstuurt?)
Makro in de buurt? Hebben ook aardig aanbod.
 
E
Thanks but no thanks :)

Ik zit net lekker een order in te vullen, moet ik dat ophalen in God weet Zwaagwesteinde :)

Ga ik niet doen :)

(heeft iemand zo een bedrijf die het opstuurt?)
Er is hier ook al een link geplaatst is van kaasenworst.nl, heb daar ook besteld en netjes hier naar Spanje verstuurd geweest.
 
net 17 blikken besteld, kijken wanneer het aankomt :)

Zeg net tegen de vrouw hier. Als er niets gebeurt hoeven wij in 2023 geen boodschappen meer te doen :)

Handig :)
Dat gaat je nooit lukken vrouwen verzint altijd wel iets 🤣🤣🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.925
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan