Apocalyps/doemscenario

Lekker veel regen de komende dagen, dat zou je in een regenton best kunnen opvangen. Met een waterfilter kun je schadelijke stoffen eruit halen. Maar hoe lang blijft water dat niet beweegt (niet stroomt) eigenlijk goed als je het wit drinken?
goeie vraag, filter je die schadelijke stoffen als gevolg door langdurig stilstaan er niet uit?
 
maarja aan de andere kant als er geen water uit de kraan komt gebruik je veel water uit de regenton en staat het nooit lang stil maar die overgang van het moment dat er geen water uit de kraan komt naar water uit de regenton wat lang stil heeft gestaan is natuurlijk wel kritiek.
 
Geen idee, dat zou ik wel willen uitzoeken of misschien wel uittesten. Ik heb hier 2 filters en op het balkon een terracotta pot die einde van de week een flinke laag water zal bevatten. Even filteren en een zuiveringscapsule erin en lurken maar.
 
Denken jullie dat de blackout er zal zijn om schoon schip te maken en arrestaties te verrichten etc?
 
Ja ik uiteraard ook. Misschien merken jullie dat ik een beetje loop te vissen en peilen wat jullie denken dat er staat te gebeuren (ook nadat de shit op de muur gespat is).
 
Toch aardig dat ze het alvast aankondigen 😕

Wat als heel Nederland wekenlang zonder stroom zit? Of sterker nog, heel Europa of de hele wereld? Is die gedachte enkel voer voor een spannende rampenfilm? Nee, want dát de totale black-out een keer gaat gebeuren, is zeker. De vraag is niet of, maar wanneer...
 
Laatst bewerkt:
Toch aardig dat ze het alvast aankondigen 😕

Ik denk dat ze het aardig nauwkeurig voorspellen.
 
Mijn vermoeden is dat de white hats al een alternatief internet hebben op militaire servers dat nu al op de achtergrond synchroon meeloopt en indien nodig meteen kan draaien als het huidige internet wordt stilgelegd door de black hats. Op deze manier zal er ook geen verlies van data zijn (ook handig voor de cryptofanaten hier en elders). Bedenk dat de white hats een werkend internet nodig hebben voor het Truth-platform van Trump dat 21 februari volgend jaar van start gaat!

Mike
 
Mijn vermoeden is dat de white hats al een alternatief internet hebben op militaire servers dat nu al op de achtergrond synchroon meeloopt en indien nodig meteen kan draaien als het huidige internet wordt stilgelegd door de black hats. Op deze manier zal er ook geen verlies van data zijn (ook handig voor de cryptofanaten hier en elders). Bedenk dat de white hats een werkend internet nodig hebben voor het Truth-platform van Trump dat 21 februari volgend jaar van start gaat!

Mike
Jouw woord in Gods oor.

Dorothé
 
Mijn vermoeden is dat de white hats al een alternatief internet hebben op militaire servers dat nu al op de achtergrond synchroon meeloopt en indien nodig meteen kan draaien als het huidige internet wordt stilgelegd door de black hats. Op deze manier zal er ook geen verlies van data zijn (ook handig voor de cryptofanaten hier en elders). Bedenk dat de white hats een werkend internet nodig hebben voor het Truth-platform van Trump dat 21 februari volgend jaar van start gaat!

Mike
Dat betekent dan ook dat er een alternatief elektriciteit netwerk of zoiets bestaat. Want als er een black-out is dan is er electra nodig om het internet platform te activeren.
 
Mag ik daaruit opmaken dat preppen dus eigenlijk niet nodig is? Of geldt dat alleen voor de VS? Of zie ik het verkeerd?

Dorothé
 
Mag ik daaruit opmaken dat preppen dus eigenlijk niet nodig is? Of geldt dat alleen voor de VS? Of zie ik het verkeerd?

Dorothé
Dit gaat over het internet/elektriciteitsnetwerk. Het kan zijn dat beide tijdelijk uitvallen (10 days of darkness) voordat de overgang plaatsvindt. Bereid je wel degelijk voor op oorlog (doden op straat, tekort aan voedsel en materialen) en klimaatonheil en -rampspoed).

Mike
 
Wij hebben vandaag problemen met de combiketel, dus voor ons alvast een voorproefje... 😅
We hebben de petroleumkachel aanstaan met gezuiverde petroleum. Maar toch ruik je het wel... Is deze lucht schadelijk om in te ademen?
Want als je een raam open moet zetten schiet het ook niet erg op met de warmte...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.356
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan