Apocalyps/doemscenario

Ik zie dat zo,n filter samen met een fles te koop is. (en uiteraard een los filter ter vervanging).
Is er bekend hoe goed zo,n filter werkt?
Wat betreft regenton ik woon in een huurhuis. (afwatering helemaal in de hoek). Niks zeggen en gewoon neerzetten zou natuurlijk kunnen.



Koop een regenton en een life straw voor de filtering .
Jahoor dat kan gewoon, wij hebben ook een huurhuis en een regenton.
 
Voor wat betreft het water, deze kun je natuurlijk ook gewoon ozoneren. Hier is nog een uitleg van hoe ze vroeger het water drinkbaar maakten.

 
Ja, zodra er voorraad is is het meteen weer weg. Maar goed, als we toch bezig zijn met voedsel drogen zoals vlees, dat kan ook met orgaan en dit tot poeder malen misschien. Voor dieren word er wel orgaan gedroogd en als snack gegeven. De vraag is alleen, hoe kom je aan al die organen die je hebben wil. Volgens mij is lever, hart en nieren het best verkrijgbaar. En schildklier uit vissen.
Ik gebruik lever en hart in mijn pemmican
 
Ik gebruik lever en hart in mijn pemmican
Oke. Lukt dat? Ik las dat pemmican voornamelijk lukt met mager vlees. Orgaan is over het algemeen wat vetter. Maar goed, als het gelukt is en goed droog lijkt me het geen probleem.
 
voor degenen die meelproducten hebben ingeslagen, verpak ze in plastic. Er zijn veel gevallen bekend van gezelschap van kevers en meelwormen en ander gespuis. Zonde van de voedselvoorraad
 
Bij voedseltekorten vallen de veganisten als eerste om.

Voedseltekorten bestaan niet, in de natuur is altijd gratis voedsel te vinden, je moet alleen iemand kennen die er verstand van heeft, waar je dat kan vinden en hoe je het eetbaar kunt maken. Heb al een keer een interview gedaan met iemand die nooit in de supermarkt komt en alles van natuurlijke bron eet, Plantaardig en vlees, jagers, vissers en sprokkelaars voor een ieder wat (wild) wils
 
Ja, want een straw kun je overal meenemen en dus ook buitenshuis gebruiken. Zoals ik.al eerder constateerde zitten velen nog steeds met hun hoofd in de wolken en denken ze dat ze veilig binnen kunnen blijven zitten met water uit de kraan, centrale verwarming, elektriciteit en gas. Tijd om ook in bug-out scenario's te gaan denken mensen, wake the fuck up!

Mike
 
Voedseltekorten bestaan niet, in de natuur is altijd gratis voedsel te vinden, je moet alleen iemand kennen die er verstand van heeft, waar je dat kan vinden en hoe je het eetbaar kunt maken. Heb al een keer een interview gedaan met iemand die nooit in de supermarkt komt en alles van natuurlijke bron eet, Plantaardig en vlees, jagers, vissers en sprokkelaars voor een ieder wat (wild) wils
Maar als je als veganist uit de natuur wilt eten kom je niet ver.
 
Ja, want een straw kun je overal meenemen en dus ook buitenshuis gebruiken. Zoals ik.al eerder constateerde zitten velen nog steeds met hun hoofd in de wolken en denken ze dat ze veilig binnen kunnen blijven zitten met water uit de kraan, centrale verwarming, elektriciteit en gas. Tijd om ook in bug-out scenario's te gaan denken mensen, wake the fuck up!

Mike
Waar in godesnaam kunnen we naartoe?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.356
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan