Apenpokken

Onderling tussen wakkeren en mensen die beter weten lijkt me niks mis. Maar apengrappen naar onwetenden doe ik echt niet aan mee. Doel is hoger doel dan een lolletje erom hebben. Bereikt het mensen op vakantie? Dan nemen ze noggenietend een biertje extra bij het verzinnen van apengrappen.
Dat is mooi, laten ze vooral maar apengrappen verzinnen. Jij verwacht inzicht? Dar is op dit moment onrealistisch. Maar humor delen we allemaal, het belangrijkste is nu dat vrijwel niemand dit nog meer serieus neemt.

Mike
 
Dat is mooi, laten ze vooral maar apengrappen verzinnen. Jij verwacht inzicht? Dar is op dit moment onrealistisch. Maar humor delen we allemaal, het belangrijkste is nu dat vrijwel niemand dit nog meer serieus neemt.

Mike
Wellicht onrealistisch ja. Verwachtingen van wie? Onderstaand bericht stuurde ik zojuist naar iemand anders.


Ertegen verzetten heeft toch geen enkele zin. De vraag is of het effewctief is. Er zit geen grens aan. Dat is ook het punt op twitter, een enkeling die serieus berichten plaatst de rest plaatst allemaal grappen. Nou, mijn ongezouten mening erover is dat het behoorlijk af leid van waar het werkelijk om draait. Wat te denken van het tripje Davos afgelopen weekend? En als twitter vol staat met al die apen grappen welke partij zal er dan serieuzer worden genomen? Degenen die het het bericht verspreiden van een bestaand virus of degenen die grappen plaatsen? De enige die dat begrijpt is Willem Engel. Niks tegen humor verder. De vraag is of het goed is als het geen grens meer kent. Daarom is twitter wat mij betreft ondanks dat het nu in bezit is van Musk nog steeds een platform waar een continue verndetta gevoerd blijft worden.
 
Ik wil bovenstaande nog iets duidelijker toelichten. Nu twitter van Musk is is niet alleen de oorlog TEGEN hem als persoon gestart. Maar ook naar mijn idee omdat Musk aan de winnende hand is. Ik heb de indruk dat ze nu alleen nog maar hun eigen gecreerde twitter wat geen bedrijf is bespammen vanwege Musk omdat ie winnende is. Ze leiden bewust de aandacht af om verdeel en heers te creeeren. Heeft iemand daar andere gedachten over? Los van de humor of met humoristische apengrappen?
 
Twee woorden: [ZE] verliezen. Ondertussen lachen wij nu eindelijk weer eens en die wetten gaan we ook niet navolgen.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik wil bovenstaande nog iets duidelijker toelichten. Nu twitter van Musk is is niet alleen de oorlog TEGEN hem als persoon gestart. Maar ook naar mijn idee omdat Musk aan de winnende hand is. Ik heb de indruk dat ze nu alleen nog maar hun eigen gecreerde twitter wat geen bedrijf is bespammen vanwege Musk omdat ie winnende is. Ze leiden bewust de aandacht af om verdeel en heers te creeeren. Heeft iemand daar andere gedachten over? Los van de humor of met humoristische apengrappen?
Alles in het nieuws is een kwestie van: look here so you don't see what's happening there. Daar heb je een punt.

Verder is humor een prima coping mechanism en uitermate geschikt om de zaak belachelijk te maken.

We'll fight them with memes and when they cry we'll meme some more:)
 
Ik zie hun strategie idd als hun verlies. Niet ons verlies. Oplettendheid blijft wat mij betreft wel van belang.
 
Tot nu toe zijn alle mensen die besmet zijn geraakt met het apenpokkenvirus mannen die seks hebben met mannen. Een deel van de mannen is bij het Darklands Festival in België geweest, dat eerder al werd aangemerkt als mogelijke brandhaard.

Het gaat over van banaan naar banaan.🙈🍌
 
*EU ECDC RECOMMENDS COUNTRIES TO TRACK, ISOLATE MONKEYPOX CASES

*ECDC SEES HIGH CHANCE FOR VIRUS TO SPREAD THROUGH CLOSE CONTACT

The swamp appears to be desperate and is running out of ideas to keep us under control and living in fear... won’t work this time.


Mike
 
What are the chances they lock down America over Monkeypox and push mail-in ballots right before Midterms??



Mike
 
Don’t you find it strange [they] ran a monkey pox simulation a year ago and [they] already have a “monkey pox” vaccine ready to roll out??

It must be PSYOPS season.



Mike
 
Is this about the Midterms or Monkey Pox?

The Nation sees through the Narrative and we won’t stand for it this time.

😂🤌🏼


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan