Apenpokken

Ja vaccinatieschade is de nu de grootste boosdoener. Maar sorry, zelfs al niet normie ben ik niet van de grappen over dit soort dingen. Ik zou ze tegenwoordig nauwelijks meer kunnen bedenken omdat ik het allemaal een zeer kwalijke zaak vind en vind dat er serieus over moet worden gedaan anders verlies je als niet normie je geloofwaardigheid naar normies en ben dus al lang niet meer zo lacherig over al deze ellende.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Is op meerdere platforms al bezig over gordelroos (shingles) ze gebruiken consequent de foto's van gordelroos om apok te laten zien, gordelroos is prik bijwerking zegt men
Ze mogen er ook bang voor zijn, als gevaccineerden t vooral krijgen, zij het door vermindering weerstand,of zij het door het vaccin zelf . Op Twitter schreef iemand dat op het nieuws in Australië gezegd word dat apen pokken gordelroos is..geen bron van gezien nog..dus vacc schade..goed nieuws voor ons dan dus 🤣
 
Ja vaccinatieschade is de nu de grootste boosdoener. Maar sorry, zelfs al niet normie ben ik niet van de grappen over dit soort dingen. Ik zou ze tegenwoordig nauwelijks meer kunnen bedenken omdat ik het allemaal een zeer kwalijke zaak vind en vind dat er serieus over moet worden gedaan anders verlies je als niet normie je geloofwaardigheid naar normies en ben dus al lang niet meer zo lacherig over al deze ellende.
Eens, als enige is het toch wel een lachertje dat ze deze 'variant 'kiezen na de 'heftigheid ' van alles rondom corona maatregelen, en hiermee angst willen zaaien, iedereen dit dit, na alles nog 'serieus neemt' is lost forever lijkt me. Uiteindelijk is het natuurlijk heel erg triest
 
Als ergste geval helaas ,mijn vriendin die dit weekend nog aan iemand vroeg of er al een medicijn voor was.. en dit terwijl zij al jaren de meest nuchtere persoon was die ik ken..bizar
 
Nou de angst werkt, zag toch echt net weer een aantal mensen met mondkap in de supermarkt. En hiervoor zag ik ze hier eigenlijk helemaal niet meer met mondkap, hooguit een aziaat.
Ik heb zelfs net een hollandse vrouw op de fiets met mondkap op gezien🤦🏻‍♀️
 
Ja vaccinatieschade is de nu de grootste boosdoener. Maar sorry, zelfs al niet normie ben ik niet van de grappen over dit soort dingen. Ik zou ze tegenwoordig nauwelijks meer kunnen bedenken omdat ik het allemaal een zeer kwalijke zaak vind en vind dat er serieus over moet worden gedaan anders verlies je als niet normie je geloofwaardigheid naar normies en ben dus al lang niet meer zo lacherig over al deze ellende.
Juist wel grappen blijven maken! De apengrappen zijn niet van de lucht en doen wereldwijd de ronde. Deze bereiken ook hen die 'genieten' op een terrasje, op de camping of in een warm vakantieland. De meme-oorlog is begonnen en we lachen ze keihard uit. Juist de humor is wat we allemaal delen en wat ons met elkaar verbindt!

Mike
 
Eens, als enige is het toch wel een lachertje dat ze deze 'variant 'kiezen na de 'heftigheid ' van alles rondom corona maatregelen, en hiermee angst willen zaaien, iedereen dit dit, na alles nog 'serieus neemt' is lost forever lijkt me. Uiteindelijk is het natuurlijk heel erg triest
Voor altijd wil ik nu ook niet beweren. Zolang de doorgaan met de poppenkast van dit soort dingen lijkt me toch wel dat er een moment komt dat mensen echt achter hun oren gaan krabben.
 
Als ergste geval helaas ,mijn vriendin die dit weekend nog aan iemand vroeg of er al een medicijn voor was.. en dit terwijl zij al jaren de meest nuchtere persoon was die ik ken..bizar
Enige medicijn is niet naar die onzin luisteren en niet eraan meedoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Juist wel grappen blijven maken! De apengrappen zijn niet van de lucht en doen wereldwijd de ronde. Deze bereiken ook hen die 'genieten' op een terrasje, op de camping of in een warm vakantieland. De meme-oorlog is begonnen en we lachen ze keihard uit. Juist de humor is wat we allemaal delen en wat ons met elkaar verbindt!

Mike
Onderling tussen wakkeren en mensen die beter weten lijkt me niks mis. Maar apengrappen naar onwetenden doe ik echt niet aan mee. Doel is hoger doel dan een lolletje erom hebben. Bereikt het mensen op vakantie? Dan nemen ze noggenietend een biertje extra bij het verzinnen van apengrappen.
 
omdat ik het allemaal een zeer kwalijke zaak vind en vind dat er serieus over moet worden gedaan anders verlies je als niet normie je geloofwaardigheid naar normies
Geloofwaardigheid verliezen? Het wordt eens tijd dat ze erover gaan nadenken. Ook op deze manier. En lachen is gezond, dus kom maar op met die aap (y)
 
Ik ben juist blij met die humor, dat maakt alles ook wat luchtig en niet zo zwaar.
Heb me kapot gelachen om alle grappen en plaatjes die voorbij kwamen.

Zelfs de grootste slaper moet op deze manier wel in gaan zien dat het toch ook wel "raar" is allemaal.
Een gedeelte zal nooit wakker gaan worden maar we kunnen nou eenmaal niet iedereen bereiken.
Mensen lijken meer te reageren op plaatjes met humor die ik bijvoorbeeld op Facebook plaats dan serieuze berichten met bewijzen e.d.
Ik ben niet bang voor mijn geloofwaardigheid, de meesten geloofden mij toch al niet 🤣
Als het zo helpt door het in humor te verpakken dan prima, heb ik zelf ook nog wat te lachen 😁
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.525
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan