Apenpokken


 
Meer mensen trappen er niet in dan wel.

Mike
Oké dank voor je antwoord. Er zullen altijd mensen zijn die erin blijven trappen. Misschien idd een klein deel. Vanochtend eveneens zo een persoon tegen gekomen die nu al bang ervoor is. Maar goed, we hebben afgesproken elkaar daarin te respecteren en het er verder niet over te hebben.
 
Oké dank voor je antwoord. Er zullen altijd mensen zijn die erin blijven trappen. Misschien idd een klein deel. Vanochtend eveneens zo een persoon tegen gekomen die nu al bang ervoor is. Maar goed, we hebben afgesproken elkaar daarin te respecteren en het er verder niet over te hebben.
Ik merk twijfel. Aan de ene kant willen ze de normies er wel grapjes om maken maar ik zie terughoudendheid.
 
Ik merk twijfel. Aan de ene kant willen ze de normies er wel grapjes om maken maar ik zie terughoudendheid.
Ja, de 1 twijfelt idd en de ander verkeert echt in het geloof van het bestaan ervan. Net als met Corona. Maar twijfel is goed. Want dat is al meer dan geloof in het bestaan ervan. Bij twijfelaars geduld opobrengen is de key. Tenminste, zo benader ik dat. Of nee, ik benader ze niet, dat gebeurd andersom en dan hebben ze toch vragen.
 
Ik merk twijfel. Aan de ene kant willen ze de normies er wel grapjes om maken maar ik zie terughoudendheid.
Ze mogen er ook bang voor zijn, als gevaccineerden t vooral krijgen, zij het door vermindering weerstand,of zij het door het vaccin zelf . Op Twitter schreef iemand dat op het nieuws in Australië gezegd word dat apen pokken gordelroos is..geen bron van gezien nog..dus vacc schade..goed nieuws voor ons dan dus 🤣
 
Net als dat corona de wereld in gebracht werd, als andere benaming van griep🙃
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.234
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan