Advies gevraagd voor uitslag bij orthomoleculair arts

Dennis, ik heb een ontlastingsonderzoek gedaan. Je doet dat trouwens zelf, thuis. Je stopt wat ontlasting in een glazen buisje en stuurt dat in een speciale envelop naar een laboratorium. Daaruit kunnen ze het opmaken.

 
Ik heb vandaag een slotbehandeling gehad bij de orthomoleculair arts. Ik heb een kleine 2 maanden geen koemelk-eiwit en geen suiker gehad, nauwelijks varkensvlees en nauwelijks andere snelle suikers. Ik heb in die tijd geen huiduitslag meer gehad.

Hij heeft me opnieuw doorgemeten en ik ben niet meer gevoelig voor varkensvlees en koemelk-eiwit. Ik kan ze dus in mondjesmaat weer gaan gebruiken en dit langzaam gaan opbouwen. In verband met schimmels raadde de arts aan om met suikers toch zo zuinig mogelijk te blijven. Daar kan ik goed mee leven. Ik heb nog extra monsters meegenomen van rauwe bio melk, UHT melk uit de supermarkt, bio slagroom, bio volle kwark, bio reuzel, bio spek, bio varkensleverworst, bio kokosolie en bio kokosroom. Op alle producten reageerde ik goed, zelf op die langhoudbare melk uit de supermarkt. Ik blij dat ik weer met een gerust hart vet varkensvlees en volle zuivelproducten kan gebruiken, zij het niet meteen op volle toeren...

 
Ik heb vandaag weer een afspraak gehad bij de orthomoleculair arts. Varkensvlees en melkeiwit kan ik inmiddels prima verdragen en van huiduitslag op mijn gezicht heb ik ook praktisch geen last meer gehad. Ik heb alleen nog last van schimmels en die zijn volgens hem wel hardnekkig te behandelen.

 
Wat voor een schimmels heb je DenniS? goed om te lezen dat je weer varkensvlees en melkeiwit kan verdragen..is je lekkende darm nu genezen?

 
Ik heb voor zover ik weet geen lekkende darm (gehad) en de schimmels waren 2 soorten, althans 2 verschillende buisjes. Een ervan is candida albicans.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.817
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan