Adrenal versus Adrenal Cortex

Trusten. Niet vergeten morgen te kijken bij de 'status' van je order en dan klikken op 'tracking', dan kan je als het goed is precies zien waar je pakje is.

 
Ik sta toch verbaasd van dit product het is de helft goedkoper dan Iherb en het bevat 2 maal zoveel van het werkzame stof 500mg i.p.v. 250 Bij Iherb kost het 51.26 dollar en bij de andere 26 dollar.Het bevat naast adrenal ook het belangrijke bijnierschors hormoon cortex tegen ontstekingen.Kan zijn dat het heel weinig cortex bevat.Vraag me nog steeds af wat jullie hier van vinden.

http://www.advancedalternativescenter.com/Adrenal_Cortex_Extract_500mg_60_capsules_p/dmac.htm

 
http://www.advancedalternativescenter.com/Adrenal_Cortex_Extract_500mg_60_capsules_p/dmac.htm

Heb dit product vandaag gelukkig binnen gekregen,vind dit behoorlijk snel ,omdat je volgens de leverancier op 4 weken kunt tellen.Weet niet of het normaal is dat ik bovenop mijn rekening ook nog belasting moest betalen aan de bezorger.

Het supplement bevat puur en alleen het cortex van de bijnierschors.Voorheen had ik de normale adrenal van aov.Dit deed bij mij niets.Nu wil ik het supplement in gaan zetten tegen mijn ontzettende ontstekingsklachten.Ik heb afstand genomen van de reguliere medicijnen die ook allemaal Corticosteroiden bevatten die natuurlijk heel erg slecht zijn (zalven).

Ben benieuwd of ik met deze natuurlijke cortex ook een flinke ontstekingsremmend effect kan bereiken.Ik zie dit als een tijdelijke kuur ,daarna natuurlijk gezond blijven door je voedingspatroon.

 
Goedenavond allemaal,

Ik heb hier een potje Nutricology adrenal grandular 100 mg staan. Er zaten 150 tabletten in. Ik heb er een paar gebruikt, maar niet het idee dat het ook maar iets deed en mijn gevoel zegt mij het niet te gebruiken. Dus als er iemand is die het wil overnemen hoor ik het graag.

Ik heb het voor het gemak in dit topic gezet.

Fijne avond!

Joost
 
Heb een tijd te weinig koolhydraten genuttigd, nu zit ik met de gebakken peren. Ik slaap genoeg en goed en toch ben ik bij het ontwaken erg moe. Ik wil mijn bijnieren weer wat opkrikken. In de kast heb ik nog 1,5 pot van nutricology staan (225 caps) maar ik wil daar van af i.v.m de vulstoffen. Nu heb ik de caps van Thorne op het oog, deze zijn van de cortrex variant. Heb altijd de glandular gehad (mijn voorkeur hele bijnier) Maar wat ik niet snap er zijn bij Thorne 2 varianten van cortrex (zie iherb) bij de ene staat op het potje ook adrenal glandular en op de ander niet, terwijl er op het potje zonder glandular staat dat het 125mb bijnier en 30mg cortex bevat. Op het potje met glandular staat alleen 50mg cortrex. Het zou eigenlijk anders om moeten zijn. Welke adrenal raden jullie mij aan en begrijpen jullie dit?
 
Henry,

Over welke heb je het? Ik heb deze. En met kleine lettertjes staat er onder adrenal cortex adrenal Glandular.

https://www.smeetsengraas.nl/thorne/adrenal-cortex/
 
Ja, deze ga ik denk ik ook bestellen, alleen vind ik het vreemd dat bij deze variant:https://nl.iherb.com/pr/Thorne-Research-Cortrex-60-Capsules/18735 op het potje staat:125mg bijnier en 30mg cortex, bij het potje van jouw staat alleen 50mg cortex en er staat glandular wat betekent hele bijnier, terwijl er her en der wordt geschreven dat het alleen cortex bevat. Het zou eigenlijk andersom moeten zijn. Begrijp je?
 
Ik ben er stellig van overtuigd dat mijn potje alleen cortex is hoor. Ik neem het niet vaak. Maar ik heb ook de hele bijnier gehad. En geloof me, daar kan ik echt niet tegen. Ik krijg daar serieuze pijn klachten van namelijk. En van alleen de cortex heb ik overigens ook niet veel profijt. Dan lig ik nachten lang wakker. Met allebei de varianten overigens.
 
oké, ik geloof het ook helemaal dat het alleen cortex bevat, maar vind het raar dat er glandular op staat. De andere variant bevat naast cortex ook bijnier extract je zou zeggen dat dat dan de hele bijnier is. Je moet het trouwens bij iherb bestellen 10.59 per potje ik ga er 4 bestellen, ik lees er ook goeie feedback's over.
 
Ik gebruik het zelf niet. Dus hoef het ook niet te bestellen. Ik heb destijds zelf ook zitten worstelen met welke ik moest nemen. Ik wilde zonder adrenal namelijk.
 
Heb ook nog een volle pot van nutricology staan met adrenal. Mag je wel overnemen. Zijn 5 pilletjes uit of zo.
 
ik kan het goed verdragen adrenal van nutricology, ik slikte deze 3x2 per dag. Ik wil een ander i.v.m de vulstoffen. Ik lees goeie dingen over de adrenal van Thorne.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.916
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan