Adrenal versus Adrenal Cortex

Slik zelf sinds kort bijnierextract en merk dat ik er een beetje gejaagd gevoel van krijg. Ik lees nu in het boek van J. Wilson dat dit komt omdat het gehele bijnierextract ook de adrenalineproductie stimuleert. Volgens hem is het beter om bijnierschorsextract te nemen omdat je bij bijnieruitputting voornamelijk de cortisolproductie wil stimuleren. Adrenaline werkt voor vecht-vlucht reactie, hetgeen je eigenlijk juist niet wilt bij bijnieruitputting, cortisol werkt stressverlagend.

 
Ja rupsje, dit is dan de variant met adrenaline erin. De adrenal cortex is ook van dezelfde fabrikant.

 
die gewone adrenal is dus niet voor mensen die er onrustig van worden

maar aan kinderen die al wat druk zijn kun je het wel geven?

en waar kun je de bijnierschors kopen,en iemand ervaring daarmee?

groetjes Danielle

 
als je de volgende couponcode invult krijg je 10 dollar korting

AKA237

 
Ik kan niet tegen de Adrenal Glandular. Ik voel me er een soort van zenuwachtig door en slaap er slecht door. Ook als ik er maar 1 's morgens inneem. Dus ben ik overgegaan op Adrenal Cortex. Dit gaat wel goed. Alleen is het een gigantische aanslag op ons budget.

Zijn er nog andere/goedkopere oplossingen om je bijnieren dezelfde soort extra ondersteuning te bieden als met Adrenal? Ik ga in ieder geval even experimeneren met een halve capsule Adrenal Glandular. Kijken of ik dat wel verdraag. En dan misschien langzaam opbouwen?

 
Bijnier concentraat 150 mg

Milt concentraat 25 mg

Vitamine A (retinyl acetaat) 750 mcg / 2.500 IE

Vitamine B1 (thiamine mononitraat) 1,2 mg

Vitamine B2 (riboflavine) 0,75 mg (54% ADH)

Pantotheeenzuur (vit B5 als calcium pantothenaat) 30 mg

Vitamine B6 (pyridoxine HCl) 20 mg

Vitamine C (ascorbinezuur) 150 mg

Zink (als zink oxide) 7,5 mg

Ingrediënten

Vitamines, bijnier concentraat, vulstof (microkristallijne cellulose), gelatine (capsule), concentraat, (magnesium stearaat), oxide

 
Ja dat klopt was hier in het begin ook huiverig voor ,maar het zit in zoveel supplementen.De voordelen wegen toch op tegen de nadelen.

 
Ik heb alle supplementen waar het inzat de deur uit gedaan. Bedankt voor het meedenken.

Ik denk alleen dat ik me er niet overheen kan zetten.

 
heb hier ook nog vele andere supplementen die ik hoor te slikken ,ook van mijn natuurarts,maar heb deze producten even aan de kant gezet ,dit wordt mijn inziens te veel.

 
Ik heb ruim 3 weken geleden Adrenal besteld bij Iherb. Ik heb het onderhand nog niet binnen. Dit duurt wel heel lang. Hebben meer mensen hier op het forum last van lange levertijden? Misschien moet ik het overnieuw bestellen, maar de kans is dan misschien dan ik na verloop van tijd 2 bestellingen binnen krijg. Hoe ik Iherb kan informeren over de gang van zaken zou ik niet weten.

 
Gewoon even mailen naar ze toch? Ik krijg altijd binnen no-time antwoord.

Ik ben bang dat je in plaats van de DHL gekozen hebt voor global priority mail dan duurt het inderdaad weken.

Maar het goede nieuws is dat het uiteindelijk altijd aankomt :D

Bij mij tenminste...

 
Hoi Pike, bedankt voor je reactie. Ik heb DHL wel gekozen hoor. Vorige keer kreeg ik de bestelling erg vlot. Hoop ook dat de bestelling aankomt..... Zal eens kijken hoe ik een mail naar hen moet sturen.

Ik baal best wel dat ik nu al een paar weken geen Adrenal heb, want ik kan het nu wel merken, zeker nu ik in de overgang zit. Krijg zo nu en dan last van opvliegers en heb nu ook minder energie nu ik geen Adrenal meer gebruik

 
Wat staat er bij "order history" en dan bij de 'status'?

Als je bij de home page onderaan kijkt zie je 'contact us' staan daar staat een mail adres.

Via DHL zou het er binnen 4 dagen moeten zijn.

 
Dank je wel Pike, Ik ga eens kijken of ik morgen een mail kan versturen. Nu moet ik nodig naar bed, morgen weer vroeg op. Trusten.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.323
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan