Abortus, ja of nee ?



Je moet inloggen om een film over een klompje weefsel dat word verwijderd te kijken omdat  dat mogelijk niet geschikt is voor alle leeftijden.

Maar ze leggen in deze film (een oudje) perfect uit hoe het gaat en dat de baby het echt wel door heeft en vecht voor zijn leven! kijken voor iedereen die pro abortus is!

Complotdenker
 
https://www.liveaction.org/news/satanic-temple-violate-religious-rite-abortion/?__cf_chl_jschl_tk__=08c3bfcab4a989494d7986fe2f4a73bc26a63726-1597239352-0-AR-PP0IFTrJ1OvMorjxt-MX4g8h1YZFuNB9Lq-UiF2LcouhirRN1VyX_O_SfM3gSfLGot8D_5h-mBnkPrpcJVBxF1Er4UOiT7Nt28CbQxTBxW7wgjN6_ocbb8KH2j_g967F_vX9GD30exyB6R4hhet-342i4WhUa8HcDeMjSCFE_bSNa7f2srxaazBU6wMJSnLeShvr3Ne-iMs-KXklm9kQ9CuVkMWDsqygiEsuALRXA8QN995Cyslxs9ZbfJRyWZrvTQy8nGA-aXZRzpB4ONVdpC9JIMhysnx2ovqo79B6EJFhNSz63PXzJrsNa1AQM0hAAke7ubPhW5jrujY0-t3k

Ik twijfelde tussen het topic pizzagate en deze. Kwam dit zieke bericht nog tegen. Satanisten die gehinderd worden in hun vrijheid van religie als ze geen abortus mogen uitvoeren...

Complotdenker
 
Zeg binnenkort maar bye-bye tegen de infanticide van abortus als 'vrouwenrecht', want dit gaat ongrondwettelijk worden verklaard in Amerika:



Mike
 
 
Ik ben zo'n kind dat eigenlijk geaborteerd had moeten worden maar niet mocht. Ik heb mijn hele leven in pleeggezinnen en in tehuizen gewoond. Ik zou dat mijn ergste vijand nog niet aandoen!
 
Ik ben zo'n kind dat eigenlijk geaborteerd had moeten worden maar niet mocht. Ik heb mijn hele leven in pleeggezinnen en in tehuizen gewoond. Ik zou dat mijn ergste vijand nog niet aandoen!
Vandaar zo'n kutleven hebben en dat maar trollen in plaats van wakker worden en blij zijn dat je leeft en er iets moois van maken
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv


Goed verhaal van Pepijn over het beschermen van het ongeboren leven.
Met alleen een beetje serieuze reactie van CU door Bikker.
De rest verviel weer in het gebruikelijke drama een beetje te gillen zonder enige inhoud.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.842
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan