Abortus, ja of nee ?

ik heb hem gemist, maar ga kijken of er ook een herhaling mogelijk is
Vanavond spreekt in THE MINORITY OF ONE REPORT medisch research journalist Désirée Röver met Willem Felderhof (http://www.dutchanarchy.com) over de georganiseerde totale degradatie en verloedering van het kostbaarste bezit van de mens: zijn seksualiteit en daarmee zijn vermogen om zich ten diepste te verbinden met een partner, en om samen nieuw leven uit te nodigen.
Dit gesprek is in het Nederlands.
Luister tussen 20 en 22 uur via www.consciousconsumernetwork.tv

















consciousconsumernetwork.tv



Conscious Consumer Network | bringing livestreaming to alternative media

We use cookies to give you the best online experience. By agreeing you accept the use of cookies in accordance with our cookie policy.
 
Over abortus heb ik het volgende te zeggen.
In mijn jonge jaren was de pil amper ingeburgerd en aanvaard, dus bescherming had ik niet. Toen ik 3 kinderen had vond ik het welletjes en begon aan de pil. Echter dat ging 3x mis.
De pil gaf geen 100% garantie en ik was een van degene die daardoor 3x een "curitage" heb gedaan. Wel wist ik na 4 weken dat het mis was, want ik werd misselijk. Zelfs had ik ooit een curitage en bleef ik misselijk. Curitage was niet goed gegaan.
Uiteraard was ik het flink zat en heb voor een definitieve oplossing gekozen. Eilijders afgebonden of zoiets. Mijn zus was een hele week ziek van zo,n ingreep, ik zat de volgende dag weer op kantoor met alleen een beetje buikpijn en had niemand iets gezegd.
eerlijkheids halve moet ik wel zeggen bij de 1e keer dat het misging dat ik drommels goed wist dat het abortus is, al voelde dat niet direct zo en dat ik er goed over nagedacht had.
Mijn moeder heeft uiteindelijk 7 kinderen gehad met veel "miskramen" tussendoor en daar was ze echt niet blij mee. Mijn laatste zus is geboren toen ze in de overgangsjaren zat. Zij was zwanger en ik ook.
 
Ik denk dat je het moet zien te voorkomen. Verbieden lijkt me lastig. Dan krijg je gevaarlijke illegale praktijken. Een afgebroken zwangerschap ontregelt ook je hormonen.
@fatsnotbad Elk voorbehoedsmiddel kan falen. Een condoom kan afglijden, sommige vrouwen raken dwars door de pil zwanger.
Probleem is onder andere hoe onze maatschappij in elkaar zit. Presteren en individualisme. Een kind krijgen komt niet uit als nog op school zit of studeert, als je nog geen vaste relatie hebt enz. Wat meer naar elkaar omkijken zou schelen. Ook voor moeders die hun kind niet in de opvang hoeven te dumpen.
 
Verbieden lijkt me lastig. Dan krijg je gevaarlijke illegale praktijken.

Gewoon verbieden. De omvang van illegale praktijken wordt flink overschat, het zal om misschien 100 gevallen of minder per jaar gaan. Dat weegt niet op tegen de GENOCIDE die mogelijk wordt gemaakt door legale abortus.

Mike
 
Als je seks hebt kun je zwanger worden zo simpel is het. Wil je niet zwanger worden moet je niet neuken.

Per ongeluk zwanger worden vind ik bullshit. Hoe dan? Ik gleed uit en viel op zijn piemel? Zo iets.

Het: maar soms in het moment als je geil bent bla bla bla, mensen zijn geen dieren en kunnen nadenken over wel of geen seks hebben.

Alsof een kind het einde van je (jonge) leven is. Ken genoeg voorbeelden van vrouwen die gewoon hun school of opleiding hebben afgemaakt ondanks een zwangerschap.

Zou mooi zijn als vrouwen geleerd zou worden dat de beslissingen die ze nemen konsekwenties hebben waar je mee moet dealen.

Van mij mag abortus gewoon verboden worden. Ik vind het moord in de baarmoeder.

Complotdenker (ook vrouw)
 
Mocht je nog twijfelen aan het feit dat abortus niets meer is dan infanticide, in de staat New York is abortus nu mogelijk gedurende de VOLLDIGE 9 MAANDEN van de zwangerschap!





Deze wet is ingediend door een lesbische VROUW!!! Verder nog vragen?

Mike
 
Voor wie de QAnon-topic in het geopolitieke forum niet volgt:





Zie je hoe de media die nieuwe abortuswet in New York aan de massa verkoopt? Trump zou Roe v Wade willen terugdraaien. Roe v Wade was de uiterst controversiele uitspraak van het Amerikaanse Hooggerechtshof in 1973 die abortus landelijk legaal maakte en betaalbaar middels federale subsidies aan Planned Parenthood, waardoor de Amerikaanse belastingbetaler automatisch meebetaalt aan deze GENOCIDE. Sindsdien zijn er alleen al in Amerika 61 MILJOEN 'ongewenste' zwangerschappen vroegtijdig afgebroken. Hitler, Stalin en Mao kunnen hier nog een puntje aan zuigen! Maar nee, dit is een 'burgerrecht' voor vrouwen. :roll:

En wist je dat Roe v Wade is gebaseerd op een leugen? Jane Roe beweerde te zijn verkracht en dat ze daarom het recht mocht hebben om haar foetus te laten aborteren. Dit was gelogen, ze was helemaal niet verkracht maar wilde zoals gewoonlijk geen persoonlijke verantwoordelijkheid dragen:

https://www.liveaction.org/news/roe-v-wade-lies-legal-abortion/

Sindsdien heeft ze spijt en is ze zelf een christen en anti-abortusactivist geworden.

Hier in NL mag je tot 24 weken een abortus laten plegen. En dat terwijl het hartje al na 8 weken begint te kloppen! In New York was dit tot voor deze wet 22 weken, de langste termijn in heel Amerika.

Maar Trump wil volgens de volkomen doorgedraaide Democraten hun zo gekoesterde opofferingsritueel afpakken en daarom worden alle wettelijke beperkingen op abortus nu opgeheven. De media verkoopt dit als 'decriminalisatie', maar in werkelijkheid houdt dit in:

- Geen maximale termijn meer voor abortus. Baby's mogen TOT AAN DE DAG VAN GEBOORTE worden geaborteerd!
- Verandering in de formulering voor de juridische motivatie van 'levensbedreigende' medische omstandigheden naar 'gevaarlijke' medische omstandigheden voor de aanstaande moeder. Dit is een uiterst vage omschrijving, die het mogelijk maakt dat activistische VROUWELIJKE psychologen of bijv. relatietherapeuten nu kunnen bepalen dat er sprake is van 'ondraaglijk psychologisch leed' voor de aanstaande moeder of dat ze 'suicidaal' of 'depressief' is. En we weten allemaal hoe labiel zwangere vrouwen kunnen zijn...
- Uitbreiding van de bevoegdheid van medische artsen naar verplegend personeel en zelfs KRAAMVROUWEN om abortussen te verrichten.
- Opheffing van de MEDISCHE PLICHT van artsen om het leven van het ongeboren kind te redden indien een abortus mislukt. De vrucht wordt vanaf nu dus HOE DAN OOK vermoord!

Ik hoop dat hier op federaal niveau nog iets aan te doen is en dat Donald Trump hier idd een stokje voor steekt. De rechten van individuele staten zijn nl. in de Amerikaanse grondwet verankerd. Zoals ik het zie kan dit idd alleen maar ongedaan worden gemaakt als Roe v Wade wordt teruggedraaid en het Hooggerechtshof een nieuwe wettelijke definitie geeft voor wat menselijk leven inhoudt en de bezieling onmiddellijk na de verwekking officieel vastlegt. Hiervoor is het van cruciaal belang dat de grootste abortusactivist, de 'Notorious RBG', het veld ruimt en Trump nog een conservatieve opperrechter voor het leven benoemt. Naar alle waarschijnlijkheid is ze al zo dood als een pier en heeft Trump nu een meesterzet gedaan door de overheid tijdelijk te openen, waardoor de SOTU a.s. dinsdag gewoon door kan gaan en het wel heel erg gaat opvallen als RBG daar niet bij is...



Want zij hebben de hoogten van Baal gebouwd, om hun zonen met vuur te verbranden, aan Baal tot brandofferen; hetwelk Ik niet geboden, noch gesproken heb, noch in Mijn hart is opgekomen?



https://www.biblestudytools.com/svv/jeremia/19-5.html

Jarenlang is er niet naar christenen geluisterd, omdat zij in God en de Duivel geloven. Het maakt niet uit of je hier zelf in gelooft, de satanische elite gelooft hier in! Kun je nog met droge ogen volhouden dat er geen sprake is van een satanische agenda?



Mike

 
Eigelijk mag je met die wet legaal baby's offeren want je wekt dan een geboorte op onder t mom abortus of een mislukte abortus (omdat het kind eerst gedood moet worden in de baarmoeder alvorens het opwekken van een bevalling maar een dosering fout etc. is zo gemaakt...) en de wet om zo een kind te moeten redden is van de baan dus offeren die zuigeling... Tenminste in theorie zou dat kunnen...

Soms denk ik: hier met die blauwe pil, dit is te gestoord!

Complotdenker
 
Dit is te gek voor woorden. Waanzin ten top! Sinds wanneer vinden vrouwen dat het ern recht is om te mogen moorden? Want dat is het gewoon. Niks meer en niks minder. Omdat het hun lichaam is? Oh ja, waar was dat lichaam nou ook alweer voor gemaakt?
Dit soort vrouwen zijn niet alleen labiel tijdens de zwangerschap, ze zijn van nature al labiel. Overigens vind ik het moeilijk om te geloven dat er werkelijk vrouwen bestaan die tot dit soort walgelijke praktijken in staat zijn.
 
Geloof het maar. Vrouwen kennen weinig tot geen moraal, daar hebben ze krachtige mannen voor nodig.

Mike
 
Ik geloof ook wel dat er vrouwen zijn die daartoe in staat zijn. Maar het blijft moeilijk om aan te nemen dat het ze gewoon geen fluit interesseert!
 
Na New York zien we deze absurde abortuswetten nu overal opduiken. Bekijk hier hoe een VROUWELIJKE politicus in Virginia doodleuk vertelt dat een VOLGROEIDE FOETUS wat haar betreft geaborteerd mag worden, ZELFS TOT AAN HET MOMENT VAN ONTSLUITING:



Vrouwen zijn de gevallenen. Ze kennen geen moraal.

Mike
 
As heinous as New York’s new abortion law is, allowing for unborn babies to be legally murdered right up to the point of birth, it’s actually a whole lot worse than that.

After a careful reading of the law’s provisions, it’s clear that, in addition to legalizing abortion at any point during pregnancy, the changes to Section 4164 of New York’s Public Health Law also allow for babies to be aborted after they’re born – a form of murder known as infanticide.



https://www.newstarget.com/2019-01-30-new-york-democrats-just-legalized-murdering-children-who-survive-failed-abortions.html

Mike
 
Satan’s Party: Rhode Island Catholic Governor Vows to Sign Abortion Bill — Murder of Babies Up to Birth



https://www.thegatewaypundit.com/2019/01/satans-party-rhode-island-catholic-governor-vows-to-sign-abortion-bill-murder-of-babies-up-to-birth/

Het zjn VROUWEN die met deze wetsontwerpen komen. Toeval?

Mike
 
Nog meer zogenaamde vrouwenrechten.


https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4601876/meer-vrouwen-en-meisjes-ondergingen-abortus
 
'Zorg...'



"De inspectie heeft met waardering gezien hoe de zorgverleners in de overblijvende klinieken zich tot het uiterste hebben ingespannen om aan de toegenomen zorgvraag tegemoet te komen en goede zorg te bieden'', aldus de gezondheidsinspectie.

30.000 kinderen vermoord in 1 jaar, Mao, Hitler en Stalin zouden er jaloers op zijn!

Mike
 
Undercover in een kliniek waar een vrouw een baby van 8 MAANDEN wil laten verwijderen:



Let ook op de 'logica' van deze vrouw. Vouwen hebben werkelijk geen moraal.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.346
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan