Abortus, ja of nee ?

AP: 'Abortus na een verkrachting moet kunnen.'

Ik: 'Moet niet kunnen, je kunt het kind ook ter adoptie aanbieden.'

AP: 'Mannen zijn egoistisch, want ze lopen weg bij vrouwen en laten hen met het kind zitten.'

Ik: 'Vrouwen zijn egoistisch, want ze weigeren hun menselijke plicht en verantwoordelijkheid te nemen om te zorgen voor het nageslacht en onze bevolkingsaantallen lijden hieronder.'

AP: 'Dat is disrecpectvol naar vrouwen. Mannen lopen weg bij vrouwen en laten hen met een kind achter. Een baby van een verkrachter herinnert de moeder dagelijks aan de verkrachting en dat is heel zielig. Het is daarom beter om kinderen in de baarmoeder om zeep te helpen, want de wereld is toch al k*t en geen plek om uberhaupt kinderen te hebben.'

Ik: 'Zucht'.

AP: 'Vrouwen worden ook per ongeluk zwanger, op magische wijze. Ze hebben hier totaal geen schuld aan, want vrouwen zijn weerloze slachtoffers.'

Ik: 'Zucht.'

AP: 'In bepaalde situaties moet abortus dus kunnen. Maar ik twijfel wel heel erg over dit onderwerp, want ik kan mijn knagende geweten maar niet uitzetten, hoezeer ik mijn rationaliseringshamster ook maar rondjes laat rennen in mijn hoofd.'

Ik: 'Definieer wat je verstaat onder bepaalde gevallen.'

AP: Krekels.

Dit illustreert maar weer eens hoezeer vrouwen voortdurend cirkelredenaties aanhouden die bewust vaag gehouden worden. Op het moment dat er naar specifieke feiten en definities gevraagd wordt, haken ze simpelweg af. Kortom: vrouwen kunnen niet discussieren, want feitelijke logica ontbreekt in de 10% herseninhoud die ze minder hebben dan mannen en het is dan ook een zinloze exercitie voor mannen om ook maar te proberen een discussie aan te gaan met vrouwen.

Mike
 
Volgens statistieken uit 2011 liggen de reden voor abortus door verkrachting op zo'n 10%, vanwege gezondheid moeder op zo'n 11%.
Onderstaande quote zegt al genoeg.

Maar liefst 46% van de vrouwen gaf als één van de redenen op dat er te weinig inkomsten waren. Nog eens 31,8% beëindigde de zwangerschap onder meer vanwege het niet hebben van een kinderwens.

https://waarheidszoeker.wordpress.com/2013/07/31/abortus-anno-nu-cijfers-en-morele-bezwaren/

Joost
 
Dus iets minder dan 80 PROCENT beeindigt de zwangerschap om EGOISTISCHE redenen! Als ik die 10% die aborteert vanwege een verkrachting ook nog meetel (ze kunnen immers kiezen voor adoptie) zelfs nagenoeg 90 PROCENT! Lastig he, feiten en statistieken? Hebben vrouwen een hekel aan, want dan wordt het concreet. De pijnlijke waarheid komt naar boven: vrouwen gebruiken abortus als anticonceptie om hun verantwoordelijkheden te ontlopen.

Mike
 
vanwege het zomaar neuken dus en er niet bij stilstaan dat de zwemmertjes bedoelt zijn om samen te smelten met een eitje en als je dat niet wilt dat enig nadenken wel op zijn plek is.
Ik denk dat als elke man en vooral vrouw zich zou voornemen om geen seks te hebben als ze alcohol gedronken hebben ongeacht de hoeveelheid, dat er dan ook al veel verbetert. Er wordt meer nagedacht en de ander is minder aantrekkelijk. Volgens mij is er veel drankmisbruik. Ik zie het nooit om me heen, maar die grote wijngang en overige drankhoek in de supermarkt zal er toch echt wel zijn om dat het veel verkocht wordt.
Ik 'ken' trouwens ook een vrouw die na een avondje stappen zwanger thuis kwam en daarna een leuke moeder is geworden. Ik zou zeggen neem je verantwoordelijkheid en dingen gebeuren niet perongeluk en als je zwanger wordt na een verkrachting krijg je die waarschijnlijk nog terug van het verleden en toon maar dat je toch van het kind kan houden.
Volgens mij is van welke kant je het ook bekijkt het iedere keer terug te leiden tot een gebrek aan verbinding met de bron. We zijn niet spiritueel genoeg meer.
 
Alcoholgebruik onder universiteitsstudenten heeft veelvuldig geleid tot wat in Amerika 'regret rape' wordt genoemd: menige jonge mannelijke student is ten onrechte beschuldigd en van de universiteit gegooid, puur en alleen op basis van aantijgingen van vrouwelijke studenten die achteraf spijt hebben, hier geen verantwoordelijkheid voor willen nemen en dus deze arme jongens aanklagen. DIt is hoe vrouwen in elkaar zitten en daarom horen ze ook dit soort macht niet te hebben!

Mike
 
heel onvolwassen van die vrouwen en het is inderdaad verstandig om te erkennen dat dit bij het aard van het beestje hoort. En de man heeft dus geen ballen genoeg om hier tegenop te treden. En de hysterische vrouwen gaan de hysterische vrouwen weer steunen.
Gelukkig zie je in nl steeds meer gezonde tegengeluiden tegen de metoo beweging. Zelfs van de verder compleet gehersenspoelde mensen.
 
heel onvolwassen van die vrouwen en het is inderdaad verstandig om te erkennen dat dit bij het aard van het beestje hoort. En de man heeft dus geen ballen genoeg om hier tegenop te treden.

Er is niets wat mannen hiertegen kunnen ondernemen. Het systeem is zo gefeminiseerd dat het volledig op de hand is van vrouwen. Dit is ook de reden waarom vrouwen met valse beschuldigingen van verkrachting of huiselijk geweld kunnen wegkomen.

Terug naar abortus. Wist je dat de oorspronkelijke rechtzaak Roe v Wade, die doorslaggevend was voor de legalisering van abortus op federaal niveau in Amerika (1973), het resultaat was van een VALSE BESCHULDIGING van, jawel, VERKRACHTING door een vrouw, die dit nota bene zelf heeft toegegeven? De hele basis van de legalisering van legale abortus in Amerika is een leugen! Maar we moeten vrouwen altijd geloven, want ze zijn heel zielig en wie dat niet vindt is een patriarchale onderdrukker. :roll:

Mike
 
During those times, there were morals and standards in the United States. Being unmarried and knocked-up was not as socially acceptable and enabled as it is today. There was a stigma and using the “rape” card provided the appropriate cover and absolution from personal responsibility.

It’s not clear who specifically McCorvey accused but the aftermath is now well known. The Supreme Court found the existing anti-abortion laws to be unconstitutional, women subsequently got the right to have abortions on demand, and millions of babies are killed in the womb to this day… all because of a lie.



https://www.blackandblondemedia.com/2018/10/06/roe-vs-wade-pro-abortion-decision-based-on-a-false-rape-accusation/

Mike
 
Echt duidelijke statistieken over verkrachtingen in NL heb ik niet kunnen vinden. Wel wilde cijfers van feministen, die de definitie van 'verkrachting' maar wat graag willen oprekken, zoals 1 op de 3 vrouwen zou verkracht worden. Als een vrouw iets te lang aanstaren ook al gerekend wordt onder 'verkrachting' kom je al gauw op dit soort fopcijfers.

Wel heb ik info van Nieuwsuur gevonden over het aantal aangiftes. Daarmee is nog steeds niet gezegd of aangiftes ook daadwerkelijk bewijs van verkrachting zijn. Maar goed, dat zijn er dus 1175 per jaar, laten we voor het gemak zeggen 1200. Volgens cijfers aangedragen door Joost vindt 10% van de abortussen plaats op grond van verkrachting. 10% van 30.000 = 300. Dat is een kwart van het aantal aangiftes.

Nu horen we voortdurend dat het aantal aangiftes met een factor van 8 moet worden vermenigvuldigd, omdat 1 op de 8 aangiftes niet zou worden gedaan. Hoe men dit weet als de aangiftes niet plaatsvinden is een groot raadsel. Heeft men soms een glazen bol? Als ik 1200 aangiftes per jaar vermenigvuldig met 8 kom ik uit op 9.600, zeg maar een slordige 9.500. Dan zou ik uitkomen op iets meer dan 180 verkrachtingen per week en iets meer dan 25 per dag.

Als we tegen de 10.000 verkrachtingen op jaarbasis aan zouden zitten, waarom vinden er dan maar 300 abortussen p.j. plaats op grond van verkrachting? En waarom zou slechts 1/8e van de verkrachte vrouwen aangifte doen? We horen voortdurend dat dit komt omdat ze niet serieus genomen zouden worden door het boze patriarchale politie-apparaat. Dat kun je anno nu echt niet meer volhouden. Als op basis van #MeToo carrieres van mannen al compleet verwoest kunnen worden zonder enig bewijs en dus ook geen aangifte en onderzoek, dan kun je eerder constateren dat vrouwen te serieus worden genomen en dat het tijd wordt om hun leugenachtige natuur eens kritisch tegen het licht te houden. Ook kun je vandaag de dag niet meer volhouden dat er belemmeringen bestaan voor verkrachte vrouwen om een abortus te laten uitvoeren. Desondanks kiezen slechts 300 verkrachte vrouwen hiervoor op jaarbasis.

Een veelgehoorde verklaring zou zijn dat vrouwen zich schamen om aangifte te doen na een verkrachting. In het verlengde daarvan zou je ook kunnen stellen dat vrouwen zich schamen om een abortus te laten plegen na een verkrachting. Maar dit rijmt niet met het totale gemak en de achteloosheid waarmee vrouwen mannen op social media beschuldigen van verkrachting of aanranding (#MeToo), alleen maar om extra slachtofferpunten te scoren en daarmee hun narcistische aandachtstekort aan te vullen. Zoals eerder gezegd, het complete systeem is in het voordeel van vrouwen. Als er werkelijk maar op los verkracht wordt door zoveel mannen zouden we talloze gevallen om ons heen moeten kennen en zou het aangiftes en veroordelingen moeten regenen.

Er is echter ook een andere verklaring: het merendeel van vrouwen die beweren te zijn verkracht liegt dat het barst, omdat ze op deze manier het slachtoffer kunnen spelen en geen verantwoording hoeven te nemen voor hun eigen hoerige gedrag. Dat ze daarbij onschuldige mannen aan de schandpaal nagelen maakt hen niets uit, aangezien het 'rechtsgevoel' van vrouwen enkel is gebaseerd op GEVOELENS i.p.v. feiten. Hoe dieper je hierin duikt, hoe meer de keiharde waarheid uitkomt: vrouwen en waarheid, het blijft lastig. En weet je wat het allerergste is? DIT GAAT TEN KOSTE VAN DE GELOOFWAARDIGHEID VAN VROUWEN DIE WERKELIJK HET SLACHTOFFER ZIJN VAN VERKRACHTINGEN.

Mike
 
Ik heb niet alles gelezen, maar geef toch een kleine reactie.
De ex van mijn vriend is een paar jaar gelden verkracht geworden en ze heeft de zwangerschap uitgezeten en het kind ter adoptie aangeboden. Dit is groots gedrag. Mijn vriend is zelf een kind wat geadopteerd is en toen hij dit zijn "moeder" vertelde, heeft ze moeten huilen omdat zij nooit kinderen kon krijgen. Ze vond dat heel mooi van die ex van hem.

Als een vrouw het risico loopt te overlijden, dan vind ik dat het id. wel moet kunnen.
Ik heb het zelf nooit meegemaakt, dus waarschijnlijk kan ik er niet over oordelen, maar wel mijn mening hebben.
Ik ben zelf ook nooit losbandig geweest wat dit betreft, heb nooit mijn hersens verloren en ondoordacht seks gehad, nooit.

Dorothé
 
10.000 keer een verkrachting is hoeveel zwangerschappen? Dan pas kun je de 300 goed beoordelen. En waarneer noem je iets een verkrachting, want ook hier is er natuurlijk een grijs gebied en de zwangerschappen uit dat grijze gebied kunnen ook voor veel schaamte zorgen. En als je het kind houdt zijn je toch wat uit moeten leggen. En als ik heel eerlijk ben heb ik ook geen zin om alles in mijn leven uit te leggen of openlijk voor uit te komen. Dus een zwangerschap waar je je voor schaamt om dat het niet netjes was om met die persoon seks te hebben, lijkt mij een sterk motief.
Ik heb ook eens gelezen dat een veel voor komende reden is is dat het gezin klaar is en de nakomer niet gewenst is. Of dat klopt weet ik niet.
De oplossing: "Ik ben zelf ook nooit losbandig geweest wat dit betreft, heb nooit mijn hersens verloren en ondoordacht seks gehad, nooit." En dit aan kinderen leren ipv wat ze nu geleerd worden. En die losbandige seks is natuurlijk mogelijk vanwege de abortus. De machthebbers zijn zeer goed geslaagd in hun opzet.
 
Vraag een moderne vrouw met hoeveel mannen ze seks heeft gehad en vermenigvuldig het antwoord met factor 10, dan zit je een stuk dichter bij de waarheid.

Mike

 
en daarom is in veel culturen de maagdelijkheid van de vrouw voor het huwelijk zo'n groot goed geweest -> voor zuivere kinderen, 100 % van de man.
en daarom werd er bij de mannen minder krek naar gekeken, al zorgt een daar te zeer uit de band springen ook voor een mindere betrokkenheid bij de echtgenote.
Maar dat zei ik een aantal posten terug al, er is tekort spiritualiteit, dan zijn we ons ervan bewust en gaan we heel anders tegen seks/gemeenschap en zwangerschap aankijken.
 
Als het aantal mannen en vrouwen even is en vrouwen blijven maagd tot het huwelijk, dan geldt dit logischerwijs ook voor de man. Ervan uitgaande dat er niet wordt vreemdgegaan en dat ze geen Arabische nachten met hun vrienden hebben.

Ik denk dat dit ook zeker gold voor de meer spiritueel begaafde primitieve volkeren.

Joost
 
Polygamie (veelwijverij) was in sommige primitieve culturen acceptabel, overspelig of hoerig gedrag onder vrouwen echter in geen enkele cultuur. Dat heeft niets te maken met een of ander fictief 'patriarchaat' dat mannen de hand boven het hoofd houdt en vrouwen onder de duim houdt, maar met het feit dat sterke mannen meerdere vrouwen konden bezwangeren, teneinde de complete stam te versterken. Een vrouw die hoert en snoert dient echter geen enkel evolutionair doel. En aangezien ontrouw in de aard van de vrouw zit en alle culturen dit altijd al wisten dienden vrouwen in het gareel gehouden te worden middels strenge gedragsregels, die we ook terug zien in religeuze geboden en verboden.

Vandaag de dag is dit bijna een doodzonde om hardop te zeggen of te schrijven, maar daar heb ik lak aan. Valt het niet op dat de vrouwen die hier reageren telkens weer subtiel het balletje terugspelen naar de mannen? 'Mannen laten vrouwen met kinderen achter', 'mannen komen makkelijker weg met overspelig gedrag'. Geen enkele vrouw die ingaat op mijn stelling dat 'vrouwenrechten' altijd ten koste gaan van mannenrechten en de rechten van ongeboren kinderen. Vrouwen moeten nog steeds in het gareel gehouden worden, op dezelfde manier als het altijd al ging, via 'shaming'. Abortus moet weer een maatschappelijk taboe zijn, evenals scheiden en leven van de bijstand. Het moet weer een sociale schande zijn om je te verlagen tot dergelijke praktijken!

Mike
 
Ik vind dat je hiermee volkomen gelijk hebt.
Omdat er echter op vandaag ook geen Polygamie meer nodig is om een stam te versterken, vind ik dat die mannen die met iedereen naar bed gaan en daar nog graag over opscheppen, ook beschamenswaard zijn.

Waarschijnlijk vindt men mij in deze tijd achterlijk en preuts, maar ook dat kan mij niet schelen. Ik ben zo opgevoed en vind dit ook goed.

Dorothé
 
Niet alleen mannen gaan met verschillende vrouwen naar bed en erover opscheppen. Er zijn legio vrouwen die datzelfde doen. Sommigen zelfs met een doel om juist expres zwanger te worden als alleenstaande vrouw. Met als doel het kind dan alleen op te voeden.

Persoonlijk heb ik dit nooit begrepen. Ik kan mezelf niet voorstellen dat je perse als alleenstaande vrouw een kind zou willen.

Als ik af ga op het beeld van vrouwen die abortus willen heb ik eerder de indruk dat dit meer een jongere generatie is dan de oudere generatie. Ik kan ernaast zitten maar heb het idee dat de leeftijdsgroep tussen de 20 en 30 jaar is.
 
Hoi Binc,

Niet alleen mannen gaan met verschillende vrouwen naar bed en erover opscheppen.

Ik schreef dit als reactie op Mike, waar ik begon dat hij gelijk had. Maar dat ik vind dat OOK mannen (de rest staat in mijn antwoord).

Wat jij schrijft is ook waar.

Dorothé


 
Was ook niet specifiek naar jou bedoeld. Maar ik wilde het wel even gezegd hebben. Ik heb dit soort praktijken van vrouwen om me heen gezien. Doelbewust zorgen dat ze zwanger worden. Van wie maakt niet uit. Wel vind ik dat niet alle vrouwen over 1 kam geschoren kunnen worden. Evenmin als dat alle mannen over 1 kam geschoren kunnen worden. Veel ligt ook bij de normen en waarden die je vanuit je opvoeding mee krijgt en hoe men er mee om gaat.

Wanneer een vrouw ongewenst zwanger raakt en het ongeboren kind niet wilt is kiezen voor abortus de makkelijkste weg. En kiezen voor de makkelijkste weg is echt niet altijd de juiste. Alleen word er makkelijk en gretig gebruik gemaakt van de mogelijkheid.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.073
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan