aardingslaken wie heeft hier ervaring mee?

zizou789

New member
ik heb een vraag of iemand hier bekend mee is. ik heb namelijk als ik s'ochtends

wakker wordt vaak last van mijn rug, en voel me stijf. het is wel beter geworden nu ik

de nachtschades laat staan, maar misschien dat deze aardingslaken nog extra helpt.

wie heeft hier ervaring mee, en kan zeggen of het helpt of niet?

dit las ik op de site: http://www.earthingnederland.nl

Pijn

Pijn is vaak het gevolg van een (plaatselijke) ontsteking. Nemen we de oorzaak van de ontsteking weg, dan zal dit ook een vermindering van de pijn tot gevolg hebben.

Aarden vermindert de oorzaak van ontstekingen en zal dus ook een vermindering van de pijn tot gevolg hebben.

Het boek en de Amerikaanse website beschrijven ook vele ervaringen van mensen over de hele wereld van wie de kwaliteit van leven enorm veranderde nadat zij zijn gaan Aarden. Zij konden jaren van chronische pijn achter zich laten en weer hun normale activiteiten oppakken.

 
zizou,

Jammer dat er geen reactie is. Ik was ook zeer benieuwd of er iemand was die hier ervaring mee heeft. Een zapper schijnt ook een beetje hetzelfde te kunnen, maar toch geloof ik dat er niks beter is dan letterlijk te aarden. Ik had echt allang zo'n ding gekocht... als het niet zo belachelijk duur zou zijn.

 
Zou het niet ook al helpen als je 's avonds voordat je naar bed gaat (of regelmatig overdag) even tegen een radiator aan gaat zitten?

Of even met blote voeten buiten lopen voor het slapen gaan....

 
Ja, dit is exact hezelfde. Maar voor aarden geldt, hoe meer, hoe beter. Als je geaard kunt slapen heb je dus al snel een uur of 7-8 per dag te pakken. Let er bij de radiator wel op dat er geen verflaag of iets over zit, anders werkt het natuurlijk niet

 
OK, of een koperen draad vanaf de kale schroefdraad naar mn bed en dan aan mijn grote teen vastmaken ;)

(ik zoek een budgetoplossing voor dat dure laken)

 
Ja precies, ik was hier een aantal jaar geleden veel mee bezig. Heb vanalles geprobeerd, ook gaten boren in oude schoenen en hier geleidend draad doorheen doen etc. Een koperen draad aan de kale schroef en aan je grote teen kan inderdaad, maar binnen enkele dagen ben je dit spuugzat. Het slaapt gewoon niet lekker met dingen aan je lijf vastgebonden.

Tot nu toe nog steeds niks gevonden wat echt werkt en ook comfortabel is. :)

 
De zapper helpt volgens mij vooral allerlei pathogeen gespuis te doden, maar of zware metalen daarmee ook gelijk afgevoerd worden: geen idee. Hangt misschien af van welke frequenties de zapper allemaal afwerkt (dat zouden er een heleboel moeten zijn): in principe kunnen allerlei frequenties worden gebruikt: die van organen, metalen en pathogene microben.

 
Ik heb zo'n zapper liggen, ooit gebruikt maar das al lang geleden.

Wist niet dat die ook helpen met aarden!

Ik gebruikte hem toen idd om eventuele parasieten te doden maar heb nooit ergens iets van gemerkt.

Zizou, zo'n laken ken ik niet maar heb eerlijk gezegd, toch altijd een beetje m'n twijfels bij zo'n commercieel duur iets.

Meditatie zou je mss kunnen helpen.

 
Of gewoon op je blote voetjes in de tuin of over het gras lopen.

Heb het een tijdje niet gedaan, gewoon niet aan gedacht. Ik ga het morgenochtend maar weer eens invoeren.

Uit bed vandaan effe een rondje om het huis. Vorige winter stond ik regelmatig met blote voeten in de sneeuw of bevroren gras.

Lia

 
n.a.v. de uitzending van gezondheidsradio waar Evan/Janse hierboven naar verwees staat dit stuk over hetzelfde onderwerp om uitdaging.net

Een klein stukje uit dat verhaal;
Quote:
Aangezien er bij mij in de familie heel wat jonge mensen aan kanker zijn overleden, was ik heel blij dat een kennis mij onderstaand filmpje enige tijd geleden heeft toegestuurd. Hierop is te zien dat de opstapeling van de bloedcellen volledig wordt omgekeerd door heel speciaal water te drinken, geproduceerd door een Kangen Water machine, wat eenvoudig op de keuken kraan is aan te sluiten.

Het splitst gewoon water op in zuur water voor uitwendig gebruik en basisch/alkalisch water wat je kunt drinken. Dit basich water ontzuurd het lichaam en kan zo de acidose rechtstreeks verminderen. De andere, misschien nog belangrijkere eigenschap is dat het de bloedcellen de mogelijkheid geeft om elkaar weer af te stoten.

Dit komt omdat Kangen water magnetisch is geladen met een negatieve lading (Yin). Electro straling, kernstraling en de maan, hebben allemaal een positieve (electro)magnetisch straling (Yang). Alle bloedcellen reageren op dit gezonde magnetische water, doordat een bloedcel op zich ook een magneet is: de buitenkant is negatief geladen en de binnenkant is positief geladen. De bloedcel zit vol met ijzer en reageert altijd op de op dat moment aanwezige dominante magnetische veld. Als wij het hele jaar op blote voeten zouden lopen, worden alle bloedcellen (op natuurlijke magnetische wijze) van elkaar af afgestoten. Doen we dit, dan is het haast onmogelijk om nog ziek te worden, is iemand ziek, dan is dit de snelste wijze om weer in balans te komen en dus te genezen. Aangezien het klimaat hier te koud is, moeten we een andere manier gebruiken om de bloedcellen weer uit elkaar te krijgen: door bijvoorbeeld Kangen water te drinken.

Change your water, change your life! Ik ben blij met al bovenstaande wetenschap, dat ik er zelf een heb aangeschaft. -- Bert Suik


Lia

 
Basisch water?

Wat dat doet is het maagzuur minder zuur maken, dat willen we toch juist niet.

 
Voor de mensen die nog steeds niet doorhebben hoe belangrijk aarden is, kijk deze video's (deel 1t/m 5) van David Wolfe:

Echt mooie filmpjes. Vele overeenkomsten met dingen waar wij met voeding ook mee bezig zijn zoals ontstekingen, zuurstof, kanker, bijnieren/cortisollevels, schildklier (volgens David kun je je schildkliermedicatie halveren als je gaat aarden), linker en rechterhersenhelft beter in balans krijgen etc

Het klinkt ook allemaal zo logisch zoals David het vertelt.

Ik ben van plan om binnenkort zo'n aardingslaken te kopen.

 
@janse:

laat ons weten wat het resultaat is! dan ga ik het eventueel ook overwegen om zo'n ding aan te schaffen.

zizou789.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan