aarden

Echt wel indrukwekkend dit.

Quote:
We were grounded while sitting in a chair with our bare feet resting on conductive floor pads that Clint had connected with a wire to outside ground rods.


Het is dus gronden dmv een apparaatje?

ik las ook zoiets van iemand die het snachts doet via haar bed of zoiets.

http://lymebytes.blogspot.com/2011/01/earthing-next-great-solution-to-slew-of.html

Quote:
We've lost contact with the earth. Our feet seldom touch its surface, and when they do, it's usually only for a day here and there in the summer. I never realized how big of a deal it was to be disconnected from the earth, until I purchased an earthing bed pad; basically, a conductive half-sheet with a wire that plugs into the wall and which connects to the earth.

I purchased the bed sheet about a month ago, after reading a book called "Earthing: The Most Important Health Discovery Ever?" by Clinton Ober, Stephen T. Sinatra, and Martin Zucker


Quote:
I have been sleeping on an Earthing half-sheet for several weeks now and my sleep has improved radically. I used to get up once or twice during the night and it used to take me an hour to an hour and a half to fall asleep. Now, I can often sleep through the night, and I have been falling asleep faster than before. I am also sleeping more deeply. In addition, I feel more relaxed during the day, which means that Earthing may be a good treatment for those with anxiety.


(doet een beetje denken aan het effect van de Croft-Zapper)

 
Vorig jaar heb ik David Wolfe horen spreken bij Mastercare in Amsterdam. Hij zei toen dat hij van plan was om een speciale slipper te ontwikkelen waarmee je kunt aarden. En niet eens zo duur dacht ik. Ik heb er alleen niets meer van gehoord. Maar ik volg David Wolfe ook niet meer.

 
Ja..ik zou wel willen weten hoe je zo'n mat maakt..

Echt op blote voeten lopen is te pijnlijk voor mij.. :(

Maar ik was ook super onder de indruk van de bloedfoto's..

Aan de andere kant..aarden we ook al niet met die zapper??

Mike schrijft dat die de Shumann-frequentie heeft...dat is de frequentie van de aarde...

Dia.

 
Ongeveer een jaar geleden was ik ook veel bezig met aarden. Heb toen echt vanalles geprobeerd. Ook bijv een gat in mijn (oude) schoenen geboord en hier koperdraad door gedaan. Draadje naar buiten uit het raam en dat weer aan geleidend materiaal aan het voeteneind van mijn bed om geaard te slapen enz. Nog nooit iets gevonden wat nou echt handig is. Er zijn wel meer van die apparaatjes met matjes, maar dan moet je wel geaarde stopcontacten hebben en die heb ik niet in mijn slaapkamer.

De zapper geeft ook de schumann-freq, maar toch denk ik dat aarden op een natuurlijke manier nog altijd velen malen beter is.

 
Hier spreekt David Wolfe ook al over schoenen die geaard zijn

Ben heel benieuwd, weet iemand of er al zoiets te koop is ergens?

 
Ik zit nu trouwens toch wel een beetje te twijfelen of ik zo'n laken voor op bed zal bestellen. Geaard slapen is iets wat ik eigenlijk al heel lang graag wil. Ik slaap meestal toch wel een uurtje of 7 tot 8, dus dat betekent dat ik dan 30% van de dag geaard ben. Verder zo veel mogelijk op blote voeten, ook binnen, maar binnen ben je niet geaard. Het probleempje is dat ik het eigenlijk wel belachelijk duur vind voor een simpel laken met wat geleidend materiaal erin. Heb al wel een beetje gezocht, maar kan ze zo snel niet heel veel goedkoper vinden. Dus als iemand iets voor een betere prijs tegenkomt laat aub even weten..

Die slippers van David MOET ik gewoon hebben 8) Jammer dat je niet goed kunt zien hoe het gemaakt is. Dit moet toch je toch ook wel in je schoenen kunnen maken?

 
@Janse

http://www.lessemf.com/ground.html

HEEL GROUND

"Makes any Shoe into a Grounding Device"

Perhaps the easiest way to stay grounded when you are on the go. Reversible conductive rubber material is black on one side, gray color on the other. Non-marking on most surfaces. Slip over the heel and wrap the Velcro™ strap around the front of your ankle to hold it in place. Conductive tag can go inside the shoe or into the top of your sock to make contact with your skin. Includes 1 MegOhm resistor. Static dissipation to zero volts is accomplished in less than 0.1 seconds on any conductive surface. Perfect for static discharge and ESD applications. You get 1 per order.

Heel Ground (Cat. #A242) ............... $5.95

Dia.

 
Nee, dit heb ik toch maar niet gedaan. Erg leuke dingen en ook voor een goede prijs, maar ik heb toch besloten om het gewoon bij de ouderwetse blote voeten te houden. Als ze in Nederland gewoon bij de Scapino hadden gelegen had ik ze allang gekocht. Ik weet niet waarom, maar dat kopen in het buitenland met een creditcard doe ik als het even kan liever niet.

 
Sinds ik mijn leefwijze veranderd heb gaat her aarden voor mij zoveel gemakkelijker dan het eerst ging. Ik moest er altijd heel erge moeite voor doen en nu gaat het als ware vanzelf. Een hele welkome bijwerking wat mij betreft.

 
Op welke manier doe jij dat dan Kavana, dat aarden, dat het zo makkelijk gaat?

 
Mits je je stress- en cortisolniveaus onder controle houdt, aard je door deze voeding vanzelf, daar hoef je helemaal niets voor te doen!

Mike

 
In dit verband spreekt Mercola over elektrongebrek: http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/05/05/chronic-disease-are-we-missing-something.aspx

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.776
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan