5G

Zeker wel. Betrapt , niet elke zondag. Is er een uitzending waar t erover specifiek gaat.

Een week of tien geleden heb ik onenigheid gekregen met een luisteraar die, hoewel hij soms goede bijdragen had, maar bleef zeiken over dat 5G terwijl we het al vele malen uitgelegd hadden. Dus ga maar terugzoeken vanaf minimaal 10 weken geleden. ALLE onderwerpen met de links naar de artikelen zijn terug te vinden op de site
 
In deze video vertellen Gijs en Martijn over hun experimenten de afgelopen tijd. Ze vertellen over het laatste onderzoek met lantaarnpalen. Lantaarnpalen geven straling af en dat is slecht voor het volk. Heel Nederland moet dit weten, dus zijn we op zoek naar bekende mensen met veel volgers die deze boodschap willen verspreiden en deel willen nemen aan een onderzoek.

 
In deze video vertellen Gijs en Martijn over hun experimenten de afgelopen tijd. Ze vertellen over het laatste onderzoek met lantaarnpalen. Lantaarnpalen geven straling af en dat is slecht voor het volk. Heel Nederland moet dit weten, dus zijn we op zoek naar bekende mensen met veel volgers die deze boodschap willen verspreiden en deel willen nemen aan een onderzoek.


Ik had dit gemist en kwam het net tegen. Opmerkelijk. Ik heb trouwens dit jaar eens geluncht in het tuincentrum van deze man.
 
Leuk ze hebben meer interessante video's staan (en allerlei lijnen door hun huis/bedrijf) m.b.t. stralingslijnen.
Hier in de negorij kom je na verloop van tijd echt tot rust ... 1 soms 2 WiFi signalen. In Nederland 20+ en in drukkere omgevingen in NL 50+.

Volgens mij is dit de nu op SGT door YT verwijderde video:

Een andere

Hij heeft het niet over 5G actief of niet (voor telefonie) maar techniek er in die sterke pulsen op de wapenfrekwenties kan uitzenden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.259
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan