edwin
Well-known member
Gaat volgens mij vooral om (Noord-)West-Frankrijk
Hopelijk zit je meer zuid-oost.
Veel vantieplezier !
Ik ben in departement 30. Vandaag is het 38 graden. Hier is dat normaal in de zomer, niemand in paniek en het wordt niet eens een hittegolf genoemd.
Lekker ontgiften in een openlucht sauna.


