Pizzagate

Ik zie er de humor niet van in,


Waarom zou dat zijn....
 
Ik zie er de humor niet van in,


Waarom zou dat zijn....
Dat is om omicroncojona te ontvluchten, dat schijnt hier heel erg te zijn.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.698
Berichten
631.398
Leden
8.704
Nieuwste lid
BertNijmegen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan