Zweden

Ze durven toch niet zo opzichtig te frauderen en moeten erkennen dat de politieke stemming is omgeslagen na de totale RAMP die de links-feministische regeringen tot dusver voor het land hebben betekend. Finland wacht herzelfde lot.

Mike
 

Hoezo kan Zweden wel in 1 dag tellen en de VS niet?
Omdat de uitslag vantevoren al is bepaald ?!?!? Maar hopelijk daar uiteindelijk zo'n grote opkomst dat SD wint omdat ze niet / minder kunnen (of zoals MD zegt 'durven') frauderen. Evengoed spannend 40% van 10 miljoen bewoners is m.i. van arabische achtergrond :sneaky: . Dat zou de nipte winst kunnen betekenen (nog net wat meer Patriotten in zweden dan Shariotten)

Ooh shit .. wachten op de poststemmen uit buitenland.... duimen voor Zweden 🙏
 
Die framing ook meteen naar extreem rechts. Zo hoort het gewoon daar is niks ‘extreems’ aan! Ik hoop dat Zweden weer echt traditioneel zweeds zal worden en dat de rest vd EU volgt, Amen 🙏🏼
 
Als alle linkse knakkertjes allemaal vervangen zijn in Europa/Wereld hoor je ergens in de verte misschien nog een piepklein stemmetje iets over extreem rechts framen fluisteren ... er blijkt niemand meer naar ze te luisteren. De linkse club zit aan een werkstraf hard labour en dat is geen papierprikker in het park.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag wel een tweet waaruit naar voren kwam dat Ulf ook WEF lid is :-(

Als dat waar is schieten ze er toch weer minder mee op dan dat ze denken lijkt me.

We gaan het zien. Future proves past ahw
 
  • Thanks
Waarderingen: gse
Weinig kans op, ze heb daar al te veel postbodes 🤣🤣🤣🤣 en weer krijg je geen toestemming van de vrouwen bij je thuis 🤣🤣🤣
Ze zullen toch nog wel een gleuvenschuiver kunnen gebruiken? En anders ga ik wel weer dakdekken😉 nee denk niet dat mijn 2 vrouwen meegaan🤣🤣 of ik moet ze stiekem meenemen in de draagzak 🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan