Zweden

Vind dit bericht een beetje vreemd. Zweden is toch ook volop aan het prikken geslagen? :unsure:

Klopt, heel veel en ook braaf aan de booster. Wat ik nu merk, maar volgens mij is dat heel Europa, iedereen (geprikt) die verkouden wordt en zich laat testen heeft een positief test resultaat. Dus statistieken zijn weer zeer betrouwbaar. Vraag me af met hoeveel cycli the testen nu gaan.
Zelf niet verkouden geweest, nooit getest, af en toe IVM en vanavond weer heerlijk uit eten in Stockholm.
 
Wat een verrassing. Deze mensen willen ook helemaal niet integeren, doch slechts hand ophouden en roepen dat je gediscrimineerd wordt.
 
00:00 Italië
07:41 Sweden (Sweden Democrats Jimmie Akesson)
September 2022 verkiezingen... prognose nu 2e partij van zweden
 
De exitpoll week in het verleden soms flink af van het uiteindelijke resultaat. De verwachting is dat het tellen van de stemmen tot in de loop van maandag doorgaat.
Hoezo kan Zweden wel in 1 dag tellen en de VS niet?
 
Iedereen die wel eens een Zweedse thriller heeft gezien of gelezen deze eeuw, zal het zijn gaan dagen dat een val tijdens het langlaufen niet meer het ergste is dat men kan overkomen, maar dat hele stadswijken geteisterd worden door bendegeweld. Dat die bendeleden dan opvallend vaak uit het voormalige Joegoslavië komen of ouders hebben afkomstig uit het Midden-Oosten.
 
Definitieve uitslag zou vandaag bekend moeten zijn maar het lijkt erop dat rechts een overwinning gaat behalen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.533
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan