Zweden

Micave

New member
Hi,

Mijn vriendin en ik vertrekken naar Zweden voor vakantie en ik ben erg benieuwd wat voor tips jullie hebben qua voeding. Ik ga het sowieso lastig vinden om mijn Paleo/Wapf patroon vast te houden maar de voorbereidingen zijn getroffen en afwijken is geen optie. Mijn herstel ga ik doorzetten no matter what!

Sowieso ga ik wat zaken klaarmaken en neem een grote pot beestenbottenbouillon mee dus dat moet al goed komen. Maar hebben jullie nog tips voor goed, voedzaam, Zweeds eten?

Zelf dacht ik aan vis en eland en verder kom ik niet. Helaas is zuivel niet van toepassing voor mij vanwege de caseïne dus rauwe melk van wat voor beest dan ook zit er helaas niet in. Eieren reageer ik, helaas, ook niet goed op en als kind was ik ooit allergisch getest op eieren (volgens mij eigeel, net het lekkerste)

In Zweden ga ik trouwens mooi mijn WAPF boek lezen en daar kijk ik al erg naar uit.

Wish me luck ;-)

Micave

 
In ieder geval heel veel plezier in zweden, veel eieren eten/vlees en vis gebakken in roomboter moet ook lukken, olijfolie, en verder niet teveel stress als het niet helemaal lukt zoals thuis.

 
Fijne vakantie !!

Ontstressen is misschien nog wel het belangrijkste voor je gezondheid, dan hier en daar moeten 'zondigen' tegen je Paleo/Wapf patroon.

Dat lijkt mij in Zweden geen probleem.

Arjan

 
Zijn er niet op het internet plekken te vinden waar men het wel snapt? De traditionele Scandinavische eetcultuur zit precies in ons straatje!

Mike

 
Thanks allemaal,

Helaas geen zuivel voor mij ipv de caseïne allergie, dus ook geen roomboter om in te bakken. Gelukkig neem ik zelf genoeg mee om te redden.

Ontstressen ga ik zeker proberen alleen ik ben nog steeds heeeel erg gefocussed op mijn eten en dat is dan ook één van de redenen dat we met de auto naar een land gaan waar het te regelen zou moeten zijn.

Ik heb inderdaad ook gekeken op internet maar zoek in het Engels en krijg dan 'buitenlanders' die hetzelfde willen weten. Eigenlijk zou ik in het Zweeds moeten zoeken maar dat regel ik wel als ik daar ben.

Heb voldoende gehaald voor onderweg in ieder geval.

Groeten,

Micave

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan