Zwart zilver

mijnlijf

New member
Wie kan mij hier antwoord op geven ?

Mijn kleindochter van 3 is stapel op mooie oorbelletjes .

Nu kunnen we kopen wat we willen maar het zilver is binnen 2 dagen helemaal zwart bij haar .

Wat kan hiervan de oorzaak zijn ?

Truus

 
http://rijntest.intermax.nl/vraaghetdebieb/showthread.php?105-Waarom-wordt-zilver-zwart-als-je-je-niet-lekker-voelt

Mike

 
Mijnlijf: dat had ik vroeger ook toen ik klein was!

Dat herinner ik me nog heel goed.

Ik had het met een gouden armbandje dat pikzwart werd.

 
Ik zal er heel kort over zijn: Metaal hoort niet in of aan je lijf.

Iets langer: metaal is electrisch geleidend, dit kan verstoringen geven op elektro-chemisch gebied en in de communicatie tussen cellen.

Verder komt er van vrijwel elk metaal iets vrij, ik kan dat heel goed ruiken met mijn gevoelig reukorgaan, dit vrijgekomen metaal komt via b.v.de huid in het lichaam. Metalen in de vorm die we dagelijks gebruiken en anders dan als sporenelementen, zijn vrijwel allemaal giftig en beïnvloeden het organisme, zo is koper groeibevorderend, zilver desinfecterend, bevat roestvast staal vaak nikkel waar sommigen allergisch voor zijn enz.

 
Quote:
Hoi Mijnlijf, heeft je dochter misschien een nikkelallergie?

Ik wel.



Nee daar heeft ze geen last van .

Wel is haar zweet altijd wat zurig , en haar papa heeft hetzelfde .

 
Een emailschrijfster stuurde mij het volgende bericht:

Quote:
Hier nog een andere toepassing, die je misschien nog niet hebt gehoord. Mijn zilveren ring was , door gebruik van een HG-middel tegen schimmel, vocht en weerplekken aangetast. Er zaten allemaal zwarte vlekken op, eigenlijk was het niet toonbaar meer. Deze ring heeft voor mij veel waarde en ik stond mezelf te verwijten, dat ik hem niet af had gedaan. Ik stond in de keuken, en had de sole, die ik had gemaakt in een andere pot gedaan . De "oude" pot stond er nog. Opeens kwam het idee om daar mijn ring in te leggen en er wat water aan toe te voegen. Na enige tijd constateerde ik dat de vlekken iets minder werden. Ik heb toen de ring in een beetje "echte" sole gelegd en na enige tijd waren de vlekken helemaal verdwenen en was mijn ring weer als vanouds. Je begrijpt dat ik hier erg blij mee was.

Ik zat het stuk over het Keltisch zout nog eens na te lezen en kwam jouw opmerking tegen over een andere toepassing. Het leek me de moeite waard om door te geven.


Mike

 
Ik lees het zo: HG maakt de ring zwart, die HG is puur chloor en Sole ruimt op en maakt schoon.

 
Inderdaad Luize, zo bedoelde ik m.

Ik was me meer aan het verbazen over dat de HG eruit werd gelicht, terwijl ik me verwonderde over waar Sole toe in staat is. Als de sole een zwarte ring weer zilver maakt, wat een geweldig goedje om mijn binnenkant dan weer mooi en opgeruimd te maken!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan