Zwangerschapspreventie natuurvolkeren

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Kaya
  • Startdatum Startdatum

Kaya

New member
Over zwangerschapspreventie bij de natuurvolkeren heb ik een theorie, zelf deels uitgetest, maar nooit verder mee wat gedaan/ gedeeld.



Ik denk dat je door middel van energie sturen processen in je lichaam kan stimuleren/ beïnvloeden. Dit heb ik ook 5-10 jaar gelden uitgeprobeerd. Ik was niet op de pil, niet seksueel actief en had een zeer regelmatige menstruatie cyclus zo long ik mij kan herinneren. Ik kon op een paar dagen na de start voorspellen. Nou kwam ik op het idee om mijn menstruatiecyclus uit te stellen d.m.v. meditatie 15 tot 30 minuten (bijna of elke dag)en focussen om het bloed vast te houden. Dit heb ik 2 tot 3 maanden weten uit te stellen. Toen ik het lang genoeg vond en wou ik gewoon weer terug naar de cyclus heeft het mij ong. 1-2 weken gekost om weer te menstrueren.



Dus als dit lukt zou het dan ook niet mogelijk zijn om je eicellen vast te houden en zo niet ongepland zwanger te worden?

 
Geen idee, ik weet wel dat borstvoeding ook goed helpt om minder vruchtbaar te zijn, zolang je baby nog geen andere voeding krijgt, geen fopspeen heeft en altijd toegang tot de borst, overdag en snachts, (dus geen afgekolfde melk drinkt bijv) mag je er vanuit gaan dat je niet zwanger kunt worden. Ik kan me zo voorstellen dat die natuurvolkeren hun kinderen veel langer aan de borst hielden en hun baby ook altijd bij zich hadden.

 
Quote:
Ik kan me zo voorstellen dat die natuurvolkeren hun kinderen veel langer aan de borst hielden en hun baby ook altijd bij zich hadden.


Dat is ook zo. Lees het boek van Weston Price!

Mike

 
Interessant Kaya. Ik geloof ook dat vrouwen zelf grip kunnen krijgen op hun cyclus en ook erop aan kunnen sturen om wel of niet zwanger te worden. Ik denk dat dit bij natuurvolkeren ook gewoon was, het werd ze geleerd. Ik durf er echter mijn vriendin toch niet op te vertrouwen om energetisch zwangerschappen te vermijden. :-)

 
Quote:
Geen idee, ik weet wel dat borstvoeding ook goed helpt om minder vruchtbaar te zijn, zolang je baby nog geen andere voeding krijgt, geen fopspeen heeft en altijd toegang tot de borst, overdag en snachts, (dus geen afgekolfde melk drinkt bijv) mag je er vanuit gaan dat je niet zwanger kunt worden.


@ Iklustvet

Hier zou ik maar niet op te veel op vertrouwen. Het enige wat waarneembaar is, is dat de menstruatiecyclus bij borstvoeding langer uitblijft in vergelijking met flesvoeding. Hier ben ik zwanger geworden van ons lief zoontje in de periode dat dochterlief nog borstvoeding kreeg.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan