zwanger en opkomende levertraan

organica

New member
Hallo, ben nu 20 weken zwanger en heb sinds de laatste dagen last van regelmatig boeren laten, en dan komt de levertraansmaak naar boven, niet erg prettig. ik gebruik green pasture. Niet alleen met de levertraan heb ik het, maar met meer dingen, heb ook best wat last van mn maag. Waar zou dit door kunnen komen?
 
ja daar zit ik zelf ook aan te denken, maar ik neem ook zoiezo altijd 2 glazen water met appelazijn per dag, maar dit lijkt niet erg te helpen deze keer. Heeft er iemand nog tips?
 
dankje, ik ga eens kijken, heb ook weer eens sole gemaakt, heb ik veel te lang niet gebruikt, misschien dat dit ook wat helpt
 
zure augurken na de levertraan
eet je de laatste tijd ook andere dingen? Daar kan ook een trikker onder zitten
 
Gefeliciteerd organica! Neem je de levertraan tijdens de maaltijd? Inderdaad maagzuur ondersteunen met zuren en sole. Bitterstoffen kunnen ook helpen bij de vetvertering. Wel rustig aan tijdens de zwangerschap daarmee, geen darmirriterende stoffen, maar artisjokken eten, witlof, grapefruit, thee van paardenbloemblad.

Gaat het verder goed met je?
 
ik kan nog eens zure augurken proberen. Nee ik eet vrijwel veel hetzelfde als wat ik anders ook eet.

Hoeveel glazen water met sole zou ik kunnen nemen per dag?
Verder gaat het goed met me, maar ik heb ook last van pijn in maag en darmen, sinds een weekje. En constant boeren laten, echt niet prettig.
Wanneer zou ik het beste de levertraan in kunnen nemen? samen met rauwe melk? of gewoon tijdens een maaltijd? of juist voor het slapen zonder iets?
En zou het goed zijn appelazijn te nemen na levertraan? of is het toch beter de levertraan met iets vettigs te combineren?
 
Bij Rauw Power krijgen ze vaker te maken met zwangere moeders met oprispend maagzuur. Kefir is een wondermiddel hiertegen.

Mike
 
In de tussentijd zou je kunnen kijken of je ergens een goede demeter yoghurt kan kopen. Wellicht benaderd dat het effect van de rauwmelkse kefir.
 
je kan heel makkelijk kefir maken met poedercultuur van Gebroeders Rademaker uit Mijdrecht. Je koopt een envelop met 3 zakjes voor 6 euro. (even googlen voor nummer, ze hebben geen webshop, je moet ze bellen)
Schijnt iets minder gezond te zijn als de korrels, maar is nog steeds een super product.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.458
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan