Zwaar geiriteerd door koffieklysma?

G

Guest

Guest
hallo allemaal, ik heb toch zo´n vreemde reaktie gehad na een koffieklys Vanmorgen had ik een koffie klysma genomen en ik was me een partij boos daarna. ik moet misschien even zeggen dat ik nooit koffie drink want ik vind het niet lekker. Maar als klysma vond ik het voldoende bewezen dat het goed was dat ik het eens wilde proberen.

Ik voelde me opgejaagd en boos en is nu pas weer een beetje over. Is dat mogelijk met het oog op de cafeine misschien?

 
Dit is boosheid die opgeslagen zit in je lever, emotionele ontgifting dus. Denk aan: 'wat heb je op je lever?' en 'spuw je gal'. Dit is dus positief, beter eruit dan erin!

Mike

 
jeetje wist niet dat ik het zo letterlijk zou ervaren. had gisteren ook weer voor het slapen gaan olie met Tja ik heb veel meegemaakt en heb veel boosheid nog vanuit het verleden. hum kwam er aardig uit vandaag. thanks voor je antwoord mike

 
wat vreemd de helft van mijn tekst ontbreekt. wat ik had geschreven is dat ik gisteren weer de olie met eigeel en citroen had ingenomen omdat ik denk dat mijn lever de meeste ondersteuning nodig heeft. binnen kort ga ik maria distel halen en moet me nog verder inlezen in bijnier uitputting.

 
hoi Bizzkwiekje, de eerste keer was bij mij ook het heftigste, maar dan meer in de zin van dat ik het warm kreeg en dat ik me opgelaten voelde vooral, dat is bij mij later niet meer voorgekomen, ook niet bij hogere doseringen.

Misschien beginnen met de laagste dosering: ben ze ff kwijt maar ze staan bij het onderwerp klysma.

Daar staat ook dat je ergens tussen de zoveel en zoveel kunt doseren.

Mariadistel: ik bestelde eerder die van 15 euro de kilo maar nu zag ik een gunstigere prijs toevallig.

 
Ik heb tot nu toe pillen gebruikt van orthica (sylimarin: de werkzame stof), niet wetend dat ik het zaad zo ook kon bestellen (voor minder) - geen gedoe met vulstoffen ook!

Ik heb nu het zaad ook.

Wat je het beste kan doen is het zaad vermalen in een koffiemolen (een eetlepel per dag) en dat in je yoghurt stoppen.

Maar een theelepel op een kop gekookt water kan ook.

Iemand (een kruidenkundige) vertelde me ook dat zij kauwt op het zaad.

Is misschien ook het beste, maar nogal een gedoe hoor: het is best hard.

De geneeskracht zit in de schil van het zaad: daar zitten de bitterstoffen, ook salvestrolen genaamd.

 
ohw ok thanks, ik ga het zeker aanschaffen omdat ik denk dat mijn lever dat nodig heeft.

 
Ik heb ook de mariadistelzaadje en kauw er gewoon op, flinke theelepel. De eerste keren moest ik de pulp uitspugen, kreeg het niet weg. Nu vind ik ze zelfs lekker en slik het moeiteloos door.

Verder ook lever/galthee (jacob hooy) met verse geraspte gember. Heerlijk, verwarmende thee.

 
Ik heb een vraag zou het kunnen dat je met een koffieklysma je schildklier onderdrukt??

Ik heb 3 dagen achter elkaar een koffieklysma gedaan en heb zo het gevoel dat ik me bijnieren hiermee overactief maak en me schildklier onderdruk ???? koud voelen enzo.. zijn er hier mensen met dezelfde ervaring???

 
hoi RobinAlexander, ik herken in elk geval dat als mijn lever bewust door mij aangezet werd om te ontgiften, dat ik het dan ook erg koud kreeg soms.

Dit gebeurde mij niet met de koffieklysma overigens.

Eerder de eerste keer koffieklysma het omgekeerde juist: ik werd juist warm.

Dat heb ik daarna jammer genoeg nooit meer mogen ervaren.

Hoe dat zit met de schildklier en de lever weet ik niet precies.

Nou ja als er door het ontgiften tijdelijk meer gifstoffen in omloop zijn raakt de bijnier natuurlijk in de stress en vervolgens misschien ook de schildklier.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan