Zuurstoftherapie

Carolien

New member
Beste allemaal,

Wie van jullie heeft het boek van Mark Sircus ‘Onstekingsremmende zuurstoftherapie’ gelezen? Vorige week heb ik een super-ewot systeem gekocht (zuurstofconcentrator met luchtreservoir) en een home trainer. Ik heb het systeem nog niet gebruikt. Zijn er toevallig leden die hier ervaring mee hebben? Ik zou graag ervaringen willen delen of jullie mening hierover willen horen. (Ik heb dit berichtje eerder willen posten, maar deze is per ongeluk op de verkeerde plek op het forum terecht gekomen, excuses hiervoor!)

Groet, Carolien
 
Is dat systeem bedoeld om meer zuurstof te krijgen tijdens een slopende workout zoals dit?



Wat is daarvan de toegevoegde waarde? De meeste mensen hebben van zelf al een zuurstof tekort. Je kunt ook h2O2 waterstofperoxide foodgrade in een fles kopen en dit drinken.

Op dit forum zijn wij geen voorstander van fanatiek sporten.
 
Ik geloof wel dat het om hetzelfde systeem gaat ja. Je ademt geconcentreerde zuurstof (uit een grote luchtzak) in gedurende een 15 minuten durende work-out. Hierdoor zou je een zuurstofboost moeten krijgen die diep in cellen en haarvaten doordringt. Waterstof peroxide heb ik ook een aantal jaren geleden weleens geprobeerd, maar ik kwam niet aan heel veel druppels per dag. Ik dacht dat dit een wat minder diepgaande werking heeft.
Zijn er meer mensen die hier ervaring of een mening over hebben?
 
Ik zie dat de aanschaf 1500 euro is. Wat is de reden dat je dit hebt aangeschaft?
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat bevallen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.537
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan