Zuid-Amerika




Bepaal zelf of je het wilt zien, maar ze vermoorden een man in een auto vol met uitlaatgas. De ene politieman heeft van de opwinding in zijn broek gepist volgens mij.
 
This is the love from the people to Brazilian president Jair Bolsonaro.

He listened to his people, refused to force the jab in any setting, refused to sign the pandemic treaty.


Mike
 
Inflatie is wel vaker een dingetje in Argentinie, maar nu wel erg bont. Wijze lessen uit het artikel: je bent je gevoel voor wat iets kost helemaal kwijt. Daar bovenop vraagt de ene winkel voor zelfde artikel veel meer dan de andere winkel.
 

Kijk: Ontketende Bolsonaro doorprikt het narratief en gooit waarheidsbommen op Brazilië​

Op social media circuleren momenteel beelden van een persconferentie die de Braziliaanse president Jair Bolsonaro eind 2020 gaf in Porto Seguro in de deelstaat Bahia. Over het coronavaccin zei hij: “Ik ga het niet nemen. Sommigen beweren dat ik het slechte voorbeeld geef. Tegen de idioten die beweren dat ik het slechte voorbeeld geef, zeg ik: ik heb het virus al gehad, ik heb al antistoffen. Waarom zou ik dan het vaccin nemen?”


Bolsonaro vroeg daarnaast aandacht voor het feit dat in het contract met Pfizer staat: wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele bijwerkingen. “Als je in een krokodil verandert, is dat jouw probleem,” zei hij.
 
BREAKING: Ecuador's economy has unofficially collapsed.

🇪🇨 Days after Sri Lanka's official economic collapse, due to rising prices Ecuador is now facing food and fuel shortages as country is rocked by violent protests.


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.675
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan