Zuid-Amerika

As we wait for Brazil's election results, the fake news has already begun its gaslighting campaign against Bolsonaro.
They are saying his opponent leads in "opinion polls" right now, yet look at how large this man's rallies are.

The people love those who are willing to fight back against globalism and speak the truth unashamedly.
The mainstream media is the enemy of the truth.
They want you to believe what they say and not what you can see with your own eyes.



Mike
 
It isn't over yet.
Runoff election coming on the 30th with just two candidates.

Just remember the immense crowds that came out to support Bolsonaro.

There's no way it's this close and I think he'll fight it.



Mike
 
Fakestream media in Brazilië heeft blijkbaar nog voldoende gas om een het 'gaslighting' nog even vol te houden.... vooralsnog zonder resultaat.
 
Niet stemmen in Brazilië :
  • Brazilië (geringe geldboete 3,51 real, bij openstaande boetes is een aanvraag paspoort en legitimatiebewijs niet mogelijk, meerdere opstaande boetes kan leiden tot intrekking CPF (sofinummer), ontslag bij een overheids dienstverband, blokkade bankrekening, geen stemplicht voor 16- en 17-jarigen en voor 70-plussers
  • Gisteren kreeg ik een app van iemand die dotcom had geluisterd , de opmerking was: het is niet gek dat de opkomst in Brazilië zo hoog was want stemmen is er namelijk verplicht anders volgen er straffen…😉
 
Niet stemmen in Brazilië :
  • Brazilië (geringe geldboete 3,51 real, bij openstaande boetes is een aanvraag paspoort en legitimatiebewijs niet mogelijk, meerdere opstaande boetes kan leiden tot intrekking CPF (sofinummer), ontslag bij een overheids dienstverband, blokkade bankrekening, geen stemplicht voor 16- en 17-jarigen en voor 70-plussers
  • Gisteren kreeg ik een app van iemand die dotcom had geluisterd , de opmerking was: het is niet gek dat de opkomst in Brazilië zo hoog was want stemmen is er namelijk verplicht anders volgen er straffen…😉
Weet niet of ik dit moet geloven🤔
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.613
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan