Zuid-Afrika

In reactie op de aanbevelingswaardige Nederlandstalige docu-video van LighthouseTV over de genocide in Zuid-Afrika die @Medusa plaatste in de rubriek ''Nieuwe Media'' op dit forum https://www.fatsforum.nl/threads/de-nieuwe-media.4355/page-27#post-581962 nog een video hieronder over de genocide in Zuid-Afrika.

Ik zag daarover een paar dagen terug toevallig net ook onderstaande video van het videokanaal genaamd ''serpentza'' op youtube https://www.youtube.com/@serpentza : in het verdere verleden volgde ik al wel eens vaker video's van hem over de Chinese maatschappij (wonderlijk door zijn ogen).

''Serpentza'' was eerder een vluchteling vanuit Zuid-Afrika als blanke en hij was geeneens een boer, had ook geen land daar. Hij woonde in de tijd dat ik video's van hem volgde (ergens tussen 2015-2020) in China en was met een Chinese getrouwd volgens mij. Hij gaat in onderstaande video in op de verschillende deelaspecten van genocide net zoals men dat ook doet in de video van Lighthouse waarnaar Medusa verwijst: die verschillende kenmerken van genocide in het algemeen kun je gewoon 1 op 1 toepassen op de Zuid-Afrikaanse situatie.

Maar omdat mensen worden gebrainwashed het niet als zodanig te zien: precies wat die video van Lighthouse (waarnaar Medusa dus verwijst) ook zegt, het valt buiten de zogeheten ''Overton window'' https://en.wikipedia.org/wiki/Overton_window#:~:text=The Overton window is the,as the window of discourse. : daarom sluiten mensen maar weer hun ogen. Zolang de mainstream media deze genocide niet aanduiden als genocide is de gemiddelde volger gewoon niet gealarmeerd.

In deze video van Serpentza hieronder worden ook de witte kruizen getoond die in Zuid-Afrika zijn neergezet ter nagedachtenis aan alle moorden gepleegd op blanken in Zuid-Afrika waarnaar Trump zou hebben verwezen. Serpentza zegt van: dat die kruizenkudde niet echt een kerkhof is (wat Trump wel gezegd zou hebben), maar meer dat elk kruis daadwerkelijk wel echt symbool staat voor een moord op een blanke per kruis.

Laatst bewerkt:
Ik zag een gesprek met Toine Manders over o.a. vrijheid: een thema dat hem drijft. En Manders had het over zijn lievelingsboek 'How I found freedom in an unfree world'' van Harry Browne. Hij zegt van: je kan mensen niet overtuigen van op welke manier je het beste kan leven. Niet via een gesprek of politiek. Met die covid-tijd heb je kunnen zien hoe desastreus het is dat het grootste deel van de mensen gewoon maar doet wat door de elite is ingefluisterd en wat de kudde voorschrijft; dus daar heb je als individu of kleine groep geen invloed op. Dus dan rest dat je gelijkgestemden om je heen verzamelt. Echter van de overheid kom je dus niet zomaar af. Dan rest emigratie als je je niet kan verzoenen met hoe je overheid doet. Dat is dus wat Toine Manders ook doet nu sinds die covidtijd. Hij wil naar Florida. Daar zijn de covidmandaten verboden. Hier zegt hij dit (video is getimestamped):

Een andere optie is met gelijkgestemden een eigen gemeenschap opzetten van onderop.
Je hebt natuurlijk The Amish in de VS: maar die hebben al langer geleden iets opgezet voor zichzelf.

In Zuid-Afrika heb je ''Orania'':

Forum statistieken

Onderwerpen
4.591
Leden
8.684
Nieuwste lid
sjaakgezond
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan