Zonnebank (on)gezond?

Denk persoonlijk dat het meevalt, ligt aan de dosering.
Kan niet uitstaan dat de overheid zich hier dan ook al weer tegenaan bemoeit op deze manier.
Je kan alles wel verbieden: hoe iemand iets gebruikt is veel belangrijker, maar dat ligt bij de persoon.
Als ik graag huidkanker wil, moet ik dat zelf weten.

Als de overheid zegt dat het slecht is zal het dus wel goed zijn.

Mike
Ja, want overheid is daarin heel duidelijk en betrouwbaar.
Daar kunnen we op varen.
Dat weet toch iedereen.

Zo maar wat gedachten:
'overheid raadt zonnebanken af en verbiedt zelfs openbare zonnebankbedrijfjes, mensen denken dat overheid daarover liegt, gaan dan massaal zelf privé - nog ongezondere - zonnebanken aanschaffen waar ze nog eerder ziek van worden, middenstand zonnebankbedrijven waar mensen - eventueel samen - kunnen 'zonnebanken' gaan massaal falliet'

Wat als zonnebanken gewoon gezond zijn vanwege de aanmaak van vit. D die ze teweegbrengen? We kennen allemaal die fanatieke zonnebankers met hun looileren huid en dat lijkt mij geen toonbeeld van gezoindheid, maar wat als gebruikmaking van zonnebanken in moderatie wel goed voor je is?

Mike

• Wow
Waarderingen: Surv
Ja, want overheid is daarin heel duidelijk en betrouwbaar.
Daar kunnen we op varen.
Dat weet toch iedereen.

Zo maar wat gedachten:
'overheid raadt zonnebanken af en verbiedt zelfs openbare zonnebankbedrijfjes, mensen denken dat overheid daarover liegt, gaan dan massaal zelf privé - nog ongezondere - zonnebanken aanschaffen waar ze nog eerder ziek van worden, middenstand zonnebankbedrijven waar mensen - eventueel samen - kunnen 'zonnebanken' gaan massaal falliet'

Forum statistieken

Onderwerpen
4.715
Leden
8.714
Nieuwste lid
Suzanne1972
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan