Zoeken binnen deze site via Google

G

Guest

Guest
Het is mogelijk om te zoeken binnen deze hele site door het volgende te doen.

Ga naar Google. Vul daar het volgende in:

Quote:

Code:
site:westonprice.nl <zoekwoord>




Bijvoorbeeld:

Quote:

Code:
site:westonprice.nl moestuin




Dan krijg je alle resultaten die Google heeft gevonden binnen deze site. Dit omdat de zoekfunctie van deze site nogal mager is en heel onvolledig.

Misschien heb ik hier mensen mee geholpen om makkelijker te zien of er al een topic bestaat enz.

 
Om er overigens voor te zorgen dat Google lekker veel vind binnen deze site kun je Google ook een handje helpen.

Je zit onder het tekstveld waar je kunt 'Reageren' nog een witte balk vlak boven de knop 'Verstuur bericht'.

Boven die balk staat het woord 'Tags (comma separated)'. Vul daar zoveel mogelijk steekwoorden in die betrekking hebben op de post of op de reactie die je zelf plaatst. Stel jezelf de vraag waar je zelf op zou zoeken om dit bericht te vinden. Scheid de steekwoorden ieder met een komma.

Ben je in een topic vergeten steekwoorden toe te voegen? Dan kun je die alsnog helemaal bovenaan het topic toevoegen. Je ziet er vaak al een aantal staan, zoals boven dit topic ook. Hier vul je er 1 per keer in zonder komma en klik je per steekwoord op 'Toevoegen'.

Google zal hier ongelooflijk blij mee zijn en er voor gaan zorgen dat topics met overeenkomende 'tags' snel gevonden zullen worden. Dit helpt niet alleen ons om topics terug te vinden, maar ook nieuwe mensen die op zoek zijn naar deze informatie.

Help je mee?

 
Ik wil de moderator/administrator ook vragen dit soort informatie in een Alleen Lezen topic te plaatsen voor nieuwkomers. Dan kunnen ze een headstart maken in het gebruik van dit forum.

Er zijn nog een aantal andere topics die betrekking hebben op het gebruik van dit forum. Ik zou ze lekker samenvoegen en in een specifiek nieuwkomers topic plaatsen.

Is dat een idee?

 
Oh joh, kijk dat bedoel ik nu. Ik heb dat nooit gezien ;-)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan