Zionisme

De Farizeeers en Sadduceeers waren de joodse rechtsgeleerden ten tijde van Jezus. Zij beschuldigden hem ervan een valse messias te zijn, waarop volgens joodse wetten de doodstraf staat. Zij waren echter niet de machtshebbers in Palestina, dat waren de Romeinen. En dus deden zij een beroep op de Romeinen om Christus te arresteren en ter dood te brengen. Christus zelf wond er geen doekjes om en zei dat zij geen echte joden waren en dat hun vader de duivel was en dat zij de Synagoge van Satan bestuurden. Technisch gezien hebben deze nepjoden Jezus niet vermoord, maar door gekonkel en gekronkel met de Romeinse bezetters hebben zij de kruisiging van Christus uiteindelijk wel bewerkstelligd.

Mike
Sorry ik bedoel van: de Khazaren komen oorspronkelijk uit de buurt van de Oekraine.
Het is een Turks volk o.i.d. dat aanvankelijk dus helemaal niets met het jodendom te maken had.
Khazaren zijn dus niet eens genetisch gerelateerd aan de oorspronkelijke etnische groep joden die de Romeinen aangezet hebben tot Jezus' dood.
Dan begrijp ik al helemaal hun haat niet tegen het christendom en Jezus:
aangezien het dus inderdaad nepjoden zijn.
Het waren dan toch de echte joden -zo te zeggen- die de Romeinen aangezet hebben tot Jezus' dood:
niet de Khazaren.
Dus waarom hebben die Khazaren dan zo'n hekel aan Jezus en het christendom en hebben de meer oorspronkelijke etnische joden -die op papier meer een hekel aan Jezus en het christendom zouden moeten hebben gezien de geschiedschrijving- juist jarenlang in vrede met de christenen en moslims in Palestina samen kunnen wonen.

Laatst bewerkt:
Dat is een interessante vraag. Dit is wat ik tot nu toe heb uitgevogeld:

Het lijkt er op dat er twee varianten van nepjoden zijn: de Khazaren die vanuit Centraal Azie naar Oost-Europa (en later West-Europa) trokken en de bovengenoemde twee groepen die actief waren in het midden-oosten, eerst in Babylon en later in het Heilige Land. Mogelijk betreft het dezelfde satanische bloedlijn, lijkt mij zelfs zeer waarschijnlijk.

Beide varianten bedienden zich van misleiding en bedrog en plaatsten zichzelf in gezaghebbende posities. Beide wierpen zich op als (centrale) bankiers, waarbij zij het religieuze taboe op renteheffing doorbraken. Beide waren ook satanisch. De 'joden' in het midden-oosten waren verantwoordelijk voor de Talmoed, ten tijde van Babylon nog uitsluitend via mondelinge overlevering en later vastgelegd op schrift.

Waarom ze allemaal Jezus haten laat zich raden: hij staat voor waarheid en dat is altijd de vijand van aartsleugenaars. Daarnaast is de Zoon van God een spirituele tegenstander van satanisten.

Mike

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.681
Leden
8.702
Nieuwste lid
Alex B
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan