edwin
Well-known member
Buiten het deel over atoombommen op 9/11 en wat andere details vind ik dit best wel een goed artikel.
www.bovendien.com
Wat zouden jullie doen om de Khazaarse Maffia voor eens en altijd uit te schakelen?
De Russen hebben het meerdere keren geprobeerd. De Duitsers hebben het geprobeerd. Steeds niet gelukt, maar ze worden wel steeds machtiger.
Dit is denk ik wat in Q-post 151 wordt bedoeld met "How do you capture a very dangerous animal?"
Er is nu waarschijnlijk een plan om dat wel te laten slagen.
Ik ben benieuwd naar jullie visie hierop. Hoe zouden jullie dit aanpakken mocht je de macht hiertoe hebben?

De verborgen geschiedenis van de vreselijk kwaadaardige Khazaarse Mafia
De geschiedenis van de Khazaren, met name die van de Khazaarse mafia , ’s wereld grootste georganiseerde misdaad syndicaat, is vrijwel volledig uit de geschiedenisboeken verdwenen. Dit misdaad syndicaat, die wij op bovendien kortweg de elite noemen, weten verdomde goed dat het veel praktischer...

Wat zouden jullie doen om de Khazaarse Maffia voor eens en altijd uit te schakelen?
De Russen hebben het meerdere keren geprobeerd. De Duitsers hebben het geprobeerd. Steeds niet gelukt, maar ze worden wel steeds machtiger.
Dit is denk ik wat in Q-post 151 wordt bedoeld met "How do you capture a very dangerous animal?"
Er is nu waarschijnlijk een plan om dat wel te laten slagen.
Ik ben benieuwd naar jullie visie hierop. Hoe zouden jullie dit aanpakken mocht je de macht hiertoe hebben?