Zionisme

‘Mogen wij niet bestaan als joden?’ Ze draaien het om! Ze moorden er continue op los en hongeren de overgebleven Palestijnen uit.

Gelukkig trapten de mensen er niet in bij de Kruitvat. Valt weer mee.

Laatst bewerkt:
Ik heb begrepen dat Jung en Freud een bootreis maakten samen.
Zij kregen volgens de overlevering zoals ik die ken een discussie over of de mens ten diepste een seksueel (volgens Freud) of een religieus wezen (volgens Jung) is.
Gevolg van de discussie zou zijn geweest dat Freud het dun in zijn broek deed.
Maar goed, Grok weet bijv. niet van dit incident: en ik was er zelf ook niet bij.
De boottocht was kennelijk in 1909: dat weet Grok dan weer wel.

Wat mij betreft komt de discussie in essentie neer op de kwestie of wij mensen zijn met al dan niet spirituele gewaarwordingen of dat wij zielen zijn met een menselijke ervaring.
In het engels: ''We are not human beings having a spiritual experience.
We are spiritual beings having a human experience.''

Laatst bewerkt:
Greenblatt didn’t identify as Israeli, he implied that he is part of the “Jewish nationality”, the fake conception of Judaism invented by Zionists. They typically avoid exposing their allegiance to this invented nationality, which is why he corrected himself to say Israel’s national anthem.

The key to debunking Zionism is to understand that it’s fake, but most people (including most Jews who aren’t religious) are enchanted by the mythology that Jews are something other than a religious group.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan