Zin en onzin van cryptovaluta

De white hats hebben BTC gecreeerd, maar het experiment is mislukt. Hier hadden we een unieke kans om de centrale banken ten val te brengen door peer-to-peer handel met elkaar te drijven, maar we zijn vervallen in ordinaire hebzucht omdat we er spiritueel nog niet klaar voor zijn om het algemene belang boven het eigenbelang te stellen.

Mike
 
Gold shall destroy the Fed (Q) De NSA heeft het experiment uitgezet en het is ten prooi gevallen aan ordinaire hebzucht. De nensen zijn nog niet klaar voor decentralisatie van de geldstroom.

Mike
 
Logisch dat ook Trump niet op de opmars van o.a. bitcoin zit te wachten.
Ik doelde hier op het volgende. Namelijk dat op dit moment het een grote ponzi scheme is. Hij praat namelijk over crypto hoe het op dit moment gebruikt word en dat is pure speculatie.

On Tuesday, Trump said cryptocurrencies "may be fake."

"Who knows what they are, but they certainly are something that people don’t know very much about," he continued.
 
Al een tijdje wat mee geëxperimenteerd met dat lightning netwerk en dat werkt inderdaad als de bliksem :)
En daar dan nog Strike bovenop.
Twitter gaat het implementeren: dat is echt ''huge''.
Ik begin steeds meer te geloven dat we inderdaad zo naar 100.000 gaan voor een btc.
 
Alles gaat crashen gok ik.....
Vast wel een keer maar tot die tijd kun je gewoon lekker profiteren van de Bull market. Als straks de altcoins weer gaan knallen pak je zo 100 tot 300 euro op een goede day-trade (en als je er echt verstand van hebt nog veel meer) Blijft gebakken lucht maar als je de winst van je trade omzet in euros en je koopt er een tas boodschappen voor is het geen lucht meer maar een tas boodschappen 😉Ook van dingen waar je niets in ziet kun je gewoon profiteren. Ben zelf ook nog leek maar geloof zelf wel dat Bitcoin en ethereum blijven. De rest zal wel verdwijnen op den duur, dwz de coins, niet perse alle projecten erachter.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan