Zin en onzin van cryptovaluta

Bart is een goeie vent vin ik. Satoshi radio is ook een keidruk telegram kanaal met een hoop zin en onzin
 
Zelfs op nu.nl staan er intelligente reacties op dit onzin stuk.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210611-075727_Telegram.jpg
    Screenshot_20210611-075727_Telegram.jpg
    247,2 KB · Weergaven: 9
De meeste drugs, wapens en andere ellende worden in dollars afgerekend. Deze inflationaire ponzie sceme munt wordt in grenzeloze hoeveelheden bijgedrukt waardoor de waarde verdampt.

Ik zeg: verbieden die dollar en de central bank die hem drukt!!
 
Ik zeg: verbieden die centrale bank en de dollar houden en koppelen aan goud. Ik zeg: met crypto's helemaal opnieuw beginnen en de ideologische grondslag herwinnen en evt. ook koppelen aan goud.

Mike
 
Nu nog de koopkracht van de Salvadorianen verbeteren...

Mike
Het IMF heeft al gedreigd de steun van ik dacht 1 miljard dollar in te trekken vanwege deze move om de bitcoin als wettig betaalmiddel te accepteren in El Salvador. Dus ja, er zijn genoeg tegenkrachten.
 
Daar gaat het niet over in mijn post. De koopkracht van de Salvadoriaanse bevolking heeft te maken met het wanbeleid van Ortez. Op de achtergrond spelen het IMF en de Wereldbank zeker mee, zoveel is waar. Feit is dat de doorsnee Salvadoriaan zich helemaal niet BTC kan veroorloven, omdat er vet geld verdiend wordt aan deze crypto. Hoezo niet gecentraliseerd? Jullie 'true believers' geloven in een wensdroom.

Mike
 
Daar gaat het niet over in mijn post. De koopkracht van de Salvadoriaanse bevolking heeft te maken met het wanbeleid van Ortez. Op de achtergrond spelen het IMF en de Wereldbank zeker mee, zoveel is waar. Feit is dat de doorsnee Salvadoriaan zich helemaal niet BTC kan veroorloven, omdat er vet geld verdiend wordt aan deze crypto. Hoezo niet gecentraliseerd? Jullie 'true believers' geloven in een wensdroom.

Mike
Ik volg de ontwikkelingen graag. Niet alleen omwille van de financiele positie van de gemiddelde El Salvadoriaan. Het is ook niet zo dat in El Salvador nu nog maar 1 wettig betaalmiddel is; De bitcoin. Er is er 1 aan toegevoegd. Alleen de toekenning van de bitcoin als wettig betaalmiddel in El Salvador heeft implicaties voor de rest van de wereld: omdat het nu daar voor het eerst in de wereld door een land als wettig betaalmiddel is toegekend. Verder is bitcoin een stap in de richting van ´banking the unbanked´. Geen tussenkomst van banken meer nodig. Voor mensen in ontwikkelingslanden is op dit punt een enorme groeimarkt met crypto.
 
Daar gaat het niet over in mijn post. De koopkracht van de Salvadoriaanse bevolking heeft te maken met het wanbeleid van Ortez. Op de achtergrond spelen het IMF en de Wereldbank zeker mee, zoveel is waar. Feit is dat de doorsnee Salvadoriaan zich helemaal niet BTC kan veroorloven, omdat er vet geld verdiend wordt aan deze crypto. Hoezo niet gecentraliseerd? Jullie 'true believers' geloven in een wensdroom.

Mike

Hoe bedoel je dat, dat de Salvadoriaan BTC niet kan veroorloven omdat er vet geld verdiend wordt aan deze crypto?
Die snap ik even niet

En wat is dat het verschil met de dollar? Wat het andere legale betaalmiddel is in El Salvador? Daar wordt toch ook vet mee verdiend?

Op dit moment zitten er ongeveer 2700 Sats in een dollar. Dus zodra ze een dollar hebben kunnen ze aan de BTC
 
Ik volg de ontwikkelingen graag. Niet alleen omwille van de financiele positie van de gemiddelde El Salvadoriaan. Het is ook niet zo dat in El Salvador nu nog maar 1 wettig betaalmiddel is; De bitcoin. Er is er 1 aan toegevoegd. Alleen de toekenning van de bitcoin als wettig betaalmiddel in El Salvador heeft implicaties voor de rest van de wereld: omdat het nu daar voor het eerst in de wereld door een land als wettig betaalmiddel is toegekend. Verder is bitcoin een stap in de richting van ´banking the unbanked´. Geen tussenkomst van banken meer nodig. Voor mensen in ontwikkelingslanden is op dit punt een enorme groeimarkt met crypto.
Helemaal eens met Lievergezond!!
 

"Mallers said Bittrex Global will handle the behind-the-scenes operations with the tokens, which typically are issued on the Ethereum blockchain. Strike itself does not support ether (ETH, -2.4%) or Ethereum-based tokens. Rather, each tether or USDC token is credited to an account on Bittrex and mirrored on Strike’s internal database, he said."

Als ik dit dus goed begrijp gaan ze dit dan waarderen aan de USDT en USDC stable coin welke beide geen cent waard. Ze schrijven hier fiat maar op exchanges worden deze tokens gewoon als fiat gezien.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan