Zin en onzin van cryptovaluta

Er is geen lijden @Miggie en bitcoin valt niet te reguleren.
Landen willen er hun handen ook niet aan branden omdat je een ontwikkelingssector wegjaagt.
Het is voordeliger als land om in de voorhoede te zitten van deze ontwikkeling die op een kantelpunt zit: landen willen mogelijk niet het achterlijke neefje zijn.
Steeds meer politici profileren zich op het punt van bitcoin.
We gaan meemaken hoe de bitcoinmarkt zich ontwikkelt Miggie.
Het is duidelijk dat jij het niet ziet zitten, maar ook jij hebt geen claim op de toekomst.
Ik heb al meerdere malen uitgelegd in dit topic waarom bitcoin een piece of crap is. Waarschijnlijk heb je dit al gelezen. Vanuit een logisch standpunt kun je bitcoin gewoon niet verdedigen vs zelfs een superieure Dogecoin. Bitcoin maxis verdedigen bitcoin vanuit pure greed en dit is ook alleen maar omdat hun grote vriend Paolo de tethers print om de prijs een beetje omhoog te houden.

Je moet ook even rekening houden met dat als politici het woord bitcoin noemen dat ze dan cryptocurrency in zijn algemeen noemen.

Bitcoin is ook maar een deel van deze grote clownshow waar we nu in zitten.

Je hebt ook helemaal gelijk dat ik niet in de toekomst kan kijken, maar ik kan wel logisch beredeneren dat bitcoin het niet gaat redden. Zoals vaker gezegd, zonder internet is bitcoin er niet meer, unlike Stellar en Ripple welke nu ook offline payments gaan faciliteren.
 
Tja ik wil niet beweren dat politici nu zulke geweldige mensen zijn. Het zijn volgers natuurlijk. Alleen backbone hebben ze ook niet. Ze gaan bitcoin niet tegenhouden, simpelweg ook omdat het te laat is en omdat het niet lukt om bitcoin te reguleren.
 
Ik heb al meerdere malen uitgelegd in dit topic waarom bitcoin een piece of crap is. Waarschijnlijk heb je dit al gelezen. Vanuit een logisch standpunt kun je bitcoin gewoon niet verdedigen vs zelfs een superieure Dogecoin. Bitcoin maxis verdedigen bitcoin vanuit pure greed en dit is ook alleen maar omdat hun grote vriend Paolo de tethers print om de prijs een beetje omhoog te houden.

Je moet ook even rekening houden met dat als politici het woord bitcoin noemen dat ze dan cryptocurrency in zijn algemeen noemen.

Bitcoin is ook maar een deel van deze grote clownshow waar we nu in zitten.

Je hebt ook helemaal gelijk dat ik niet in de toekomst kan kijken, maar ik kan wel logisch beredeneren dat bitcoin het niet gaat redden. Zoals vaker gezegd, zonder internet is bitcoin er niet meer, unlike Stellar en Ripple welke nu ook offline payments gaan faciliteren.

Als internet op aarde helemaal wegvalt, wat vrij ondenkbaar is, moeten de miners via een andere manier syncen: via satellieten of korte golf. En dat is mogelijk.
 
Tja ik wil niet beweren dat politici nu zulke geweldige mensen zijn. Het zijn volgers natuurlijk. Alleen backbone hebben ze ook niet. Ze gaan bitcoin niet tegenhouden, simpelweg ook omdat het te laat is en omdat het niet lukt om bitcoin te reguleren.
Vermoed dat politici (als de acteurs die ze zijn) ingezet worden om zo veel mogelijk mensen enthousiast te krijgen voor bliepcoinsfraude om ze dan te kunnen meesleuren in de komende bliepcoins digitale sinkhole.
 
Vermoed dat politici (als de acteurs die ze zijn) ingezet worden om zo veel mogelijk mensen enthousiast te krijgen voor bliepcoinsfraude om ze dan te kunnen meesleuren in de komende bliepcoins digitale sinkhole.
Lagarde, baas Europese Centrale Bank, die wil de bitcoin echt niet hoor.
 
Al het geld dat niet gedekt is door edele metalen, is gebakken lucht. Economen noemen dat met een chique woord “fiduciair” geld. Wie vertrouwt er de globalist Klaas Knot? Ik zeker niet. We weten dat Trump terug wil naar de gouden standaar. Ook daarin heeft de man volledig gelijk.
 
Lievergezond is een BTC groupie. Zou wel eens willen weten hoe het traden gaat of hoe het met de hodl is. Als ze het zelf al heeft.
 
Klimaathysterici bemoeien zich ook tegen bitcoin aan: nl. dat het van ''proof of work'' ''proof of stake'' wordt. Dat zou de bodem onder bitcoin uithalen en gaat ook niet gebeuren.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.061
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan