Zin en onzin van cryptovaluta

Lijkt er dan toch op dat China bang is voor peer to peer. Ze willen vooral hun eigen digi valuta en zijn niet dol op crypto
 
Ik zeg nergens dat technologie verdwijnt crypto verdwijnt de banken beurzen en dergelijke ds meuk verdwijnt
Internet verdwijnt zoals het nu is en komt beter schoner terug.
De economie terug naar een jaren 50 misschien eerst nog wel 500 jaar terug voor korte tijd.
Crypto is ds, waarom, het enige wat er echt mee verhandeld wordt zijn drugs en wapens, de brokers zetten die coins graag om in geld voor de ds, dat er volk is wat in luchtkastelen gelooft maakt het niet essentieel wel heel handig voor de ds.
god bood deep state betekent gold Oil drugs daar zijn ze bezig verandering in te brengen naar GGD gold Green drugs

De toekomstige economie zal nooit vergelijkbaar zijn met nu, ook de politiek niet.
De schuld gedreven economie verdwijnt in het geheel, maar waarde gedreven dus iets wat geen intrinsieke waarde heeft is er niet meer.
De politiek dus volksvertegenwoordigers maximaal waarschijnlijk 2 termijnen en kunnen worden afgerekend op hun beleid.


De toekomst heeft niets wat vergelijkbaar is met het heden.
Ik ben het met je eens op veel vlakken. Zoals dat alles zoals wij het kennen gaat veranderen. Internet zal waarschijnlijk door Elon musk in samenwerking met de white hats gelaunched worden.

Nu kom je weer terug op crypto = DS want er worden alleen drugs en kinderen mee verhandelt. Op dit moment is dit inderdaad zo. Crypto zijn op dit moment alleen speculatieve munten, welke door andere nutteloze stable coins de prijs doen inflate. De technologie zoals ik al zei bied veel potentiële oplossingen.
 
Ik ben het met je eens op veel vlakken. Zoals dat alles zoals wij het kennen gaat veranderen. Internet zal waarschijnlijk door Elon musk in samenwerking met de white hats gelaunched worden.

Nu kom je weer terug op crypto = DS want er worden alleen drugs en kinderen mee verhandelt. Op dit moment is dit inderdaad zo. Crypto zijn op dit moment alleen speculatieve munten, welke door andere nutteloze stable coins de prijs doen inflate. De technologie zoals ik al zei bied veel potentiële oplossingen.
Ga eens terug naar de school leren lezen nergens zeg ik kinderen,

Musk doet niets met internet, buiten satelliet verbindingen dat is een verbinding niet internet.
 
Ga eens terug naar de school leren lezen nergens zeg ik kinderen,

Musk doet niets met internet, buiten satelliet verbindingen dat is een verbinding niet internet.
zoals usual 0,0 aan inhoud.

 
zoals usual 0,0 aan inhoud.

Star link is de verbinding met internet, niet het internet.
Voor de simpele digis, Star link is het kabeltje tussen het pc en een van de servers in een datacentrum niets meer of minder.
Of dat White hats zijn betwijfel ik, de backup is er al langer.
 
Star link is de verbinding met internet, niet het internet.
Voor de simpele digis, Star link is het kabeltje tussen het pc en een van de servers in een datacentrum niets meer of minder.
Of dat White hats zijn betwijfel ik, de backup is er al langer.
Daarom zei ik dat deze samen werken. Hij is namelijk bij het white house langs geweest toen Trump daar nog zat. Het doel van Elon als we hem moeten geloven, kun je het internet overal mee naartoe nemen.

1631795629611.png
 
Daarom zei ik dat deze samen werken. Hij is namelijk bij het white house langs geweest toen Trump daar nog zat. Het doel van Elon als we hem moeten geloven, kun je het internet overal mee naartoe nemen.

Bekijk bijlage 3849
Zonder Musk en Star link is het nu al mogelijk om overal een internetverbinding te hebben via iridium globale dekking via inmarsat tot 65 graden Noord en 65 graden Zuid, hoger dan 65 graden wonen weinig mensen meer, dus het is niets nieuws wat Musk brengt hooguit naam en misschien wat inkomsten voor hem.

Er zijn wel meer mensen bij Trump op bezoek geweest, dat zegt natuurlijk weinig, mijn mening daarover is wat simpeler openbaar op bezoek bij Trump heeft weinig met White hats te maken of niets dat is een normaal protocol
Dan zou de complot gekkie kunnen verzinnen dat pelosi ook een whitehat is omdat ze op bezoek bij Trump is geweest 🤣🤣.

Musk is dus geen White hat wat plausibel is en wat ook logisch zou zijn Musk heeft vervoer geregeld voor de Space Force oid
Zeker niet voor het toekomstige internet dat ligt al jaren klaar emp veilig en binnen 10 dagen operationeel als het goed is.
 
Zonder Musk en Star link is het nu al mogelijk om overal een internetverbinding te hebben via iridium globale dekking via inmarsat tot 65 graden Noord en 65 graden Zuid, hoger dan 65 graden wonen weinig mensen meer, dus het is niets nieuws wat Musk brengt hooguit naam en misschien wat inkomsten voor hem.

Er zijn wel meer mensen bij Trump op bezoek geweest, dat zegt natuurlijk weinig, mijn mening daarover is wat simpeler openbaar op bezoek bij Trump heeft weinig met White hats te maken of niets dat is een normaal protocol
Dan zou de complot gekkie kunnen verzinnen dat pelosi ook een whitehat is omdat ze op bezoek bij Trump is geweest 🤣🤣.

Musk is dus geen White hat wat plausibel is en wat ook logisch zou zijn Musk heeft vervoer geregeld voor de Space Force oid
Zeker niet voor het toekomstige internet dat ligt al jaren klaar emp veilig en binnen 10 dagen operationeel als het goed is.
Dat toekomstige internet, zou je daar wat meer over kunnen vertellen?

Ik denk ook niet dat hij een white hat is. waarschijnlijk doet hij het voor eigen gewin doet. Je lees veel over Elon maar wat te truth is, i have no idea.
 
Dat toekomstige internet, zou je daar wat meer over kunnen vertellen?

Ik denk ook niet dat hij een white hat is. waarschijnlijk doet hij het voor eigen gewin doet. Je lees veel over Elon maar wat te truth is, i have no idea
Zoals nu maar zonder data opslag van persoonlijke gegevens en zoek geschiedenis
Maar ook zonder de rotzooi

De ds variant zou dat dus wel doen incl je medische gegevens permanent in beeld wat je eet drinkt, hun plan is binnen een paar jaar online en na 5 jaar iedereen gekoppeld ( hoeft niet met chip inplant) je boodschappen koppelen via pinpas en kassabon, bezoek aan de overbuurvrouw terwijl je vrouw aan het werk is via mobiel of cameras.
 
Wel hat. Alles in mij zegt: there's more than meets the eye. Maar de tijd zal het leren, all shall be revealed.

Mike
Dat klopt Mike much more..
Nothing can stop what's coming...

Het is zo jammer dat er zoveel slapende wakkeren zijn
 

Deze gast had lange tijd als enige in de Kamer door wat bitcoin is, maar hij wil niet dat het een wetttig betaalmiddel wordt: het soort dat wil kunnen bijprinten ''als het nodig is''. Een commie.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan