Zin en onzin van cryptovaluta

Luister naar JVG. Je valt voor oplichters net mooie verhalen en zo te kezen heeft het je al het nodige geld gekost. Volgens mij heb je geen kwaad in de zin, negeer mijn officiele waarschuwing. Was je maar eerder hier gekomen, dan hadden we je voor veel ellende kunnen behoeden. Maar kennelijk heb je nog wat harde spirituele lessen te leren op basis van 1 van de 7 hoofdzonden, hebzucht.

Mike
 
Ik volg jullie ' dotcom' radio al zeker 10 jaar. Op de site niet zo vaak nog. Zag wel dat ik de link niet mag delen dus zal die gelijk verwijderen . Voor degene die het artikel toch willen lezen is het te vinden op lichtkind en bedankt Mike en ook Henk voor al jullie onderzoek, werk en toewijding.
 
Dat is ook precies wat haar artikel wil duiden althans hoe ik het lees.
Je valt van de ene charlatan in de andere. Helma Broekman van Lichtkind (die naam alleen al...) had van kinds af aan al ontmoetingen met buitenaardaen. Complete fruitcake dus. Haar kritiek op het QFS klopt deels wel, maar haar kijk op Elon Musk bijvoorbeeld voor geen meter. Ik zou me heel verre houden van dergelijke types!

Mike
 
IMG_20230313_194139_151.jpg
Logisch, nu het einde van eindeloos Mickey Mouse-geld in zicht is. Maar ook BTC gaat geen redding brengen. Gold is money, everything else is credit.

Mike
 
Puur TA

Support rond 24.000usd
Resistance tussen 29.000-31.000usd, deze zal mss verscheidene malen getest worden gedurende ca 3-5weken
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.499
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan