Zin en onzin van cryptovaluta

Kijk mijn post naar waar ie naar toe gaat/ging : 21.000, laagste punt vandaag 22.530.

CelsiusNetwork : er zijn vannacht ettelijke opnames gedaan en dat werd stopgezet. Dit heeft een kettingreactie ingang gezet van geforceerde liquidaties en steeds zakkende prijs. Er is nog steeds een openstaande positie van ca 284.000.000usd die geliquideerd wordt zodra BTC 22.500 aantikt, en aan marketprijs, maw zeer bearish. Zij hebben nu tussentijds BTC bijgekocht en zo hun liquidatieprijs naar 18500usd gebracht.

Ook Michael Strategy (Michael Saylor) positie wordt geliquideerd aan 21.000usd. Maar deze is niet gelinkt aan een margincall, maw hij kan bijstorten en verkoop vermijden.

Technische Analyse : op de wekelijkse candles, met 50MA en 200MA. Telkens wanneer BTC de 50MA breekt is de volgende stop de 200MA, en dan terug opwaarts, en dit is historisch gezien steeds zo geweest. En hier zijn we nu al in aanbeland. Het is echter nog maar maandag en het betreft wekelijkse candles. Dus, gaan we deze week de bodem zien en terug boven 22.500usd sluiten ?
En daarna verder na <3.000. Je zag wat er gebeurde toen de UST depegged werd, een enorm bloedbad. Nu stel je eens voor wat er gebeurt als Tether gaat.
 
Kijk mijn post naar waar ie naar toe gaat/ging : 21.000, laagste punt vandaag 22.530.

CelsiusNetwork : er zijn vannacht ettelijke opnames gedaan en dat werd stopgezet. Dit heeft een kettingreactie ingang gezet van geforceerde liquidaties en steeds zakkende prijs. Er is nog steeds een openstaande positie van ca 284.000.000usd die geliquideerd wordt zodra BTC 22.500 aantikt, en aan marketprijs, maw zeer bearish. Zij hebben nu tussentijds BTC bijgekocht en zo hun liquidatieprijs naar 18500usd gebracht.

Ook Michael Strategy (Michael Saylor) positie wordt geliquideerd aan 21.000usd. Maar deze is niet gelinkt aan een margincall, maw hij kan bijstorten en verkoop vermijden.

Technische Analyse : op de wekelijkse candles, met 50MA en 200MA. Telkens wanneer BTC de 50MA breekt is de volgende stop de 200MA, en dan terug opwaarts, en dit is historisch gezien steeds zo geweest. En hier zijn we nu al in aanbeland. Het is echter nog maar maandag en het betreft wekelijkse candles. Dus, gaan we deze week de bodem zien en terug boven 22.500usd sluiten ?

MicroStrategy gaat niet verkopen bij 21000
 
Bad news: We might not even be half way done with the stock/crypto market correction.

Good news: this massive deleveraging is going reset the system and show people how much fake liquidity was injected into it. It may take a year or two, but things will be better and healthier afterwards.

And many will wake up to how trash our financial system is, too, and call for change. Babylonian money magic, made from thin air.

Big bubble go pop.


En dan zal blijken dat ook crypto's geen wonderpil zijn en onderdeel uitmaken van dezelfde bubbel.

Mikr
 
Satoshi nakomoto schijnt oud Japans te zijn voor.......... inlichtingendienst..
 
Het is Japans voor... nepgeld-vermomd-als-revolutionair-want-gedecentraliseerd-maar-stiekem-toch-gecentraliseerd.

Mike
 
Het is Japans voor... nepgeld-vermomd-als-revolutionair-want-gedecentraliseerd-maar-stiekem-toch-gecentraliseerd.

Mike
Misschien wel voor btc maar ik kan me niet voorstellen dat dat voor alternatieven ook geldt zoals privacy coins. Om die reden nog geen exchange gevonden waar ik monero kan kopen, vroeger wel maar toezichthouder s hebben deze munt op een zwarte lijst geplaatst
 
En toch en toch ga ik toch weer inkopen. Als de miner vergoeding wordt gehalveerd om de zoveel jaar levert dat altijd een giga stijging op
 
En toch en toch ga ik toch weer inkopen. Als de miner vergoeding wordt gehalveerd om de zoveel jaar levert dat altijd een giga stijging op

Dat verband lijkt wel een beetje over te zijn dat de halving een stijging op zou leveren. Dat de minervergoeding telkens halveert levert ook minder en minder stijging van de btc-prijs op. De miners moeten wel ergens anders hun prikkel uit gaan blijven halen om te minen. Het idee is dat de transactiekosten hoger worden als beloning voor het minen.
 
Ik heb hier de indruk dat, Mike uiteraard niet want die heeft niks met BTC, er door niemand op grafieken wordt gekeken met toegevoegde indicators en zelfs met waar en wanneer de halvings werden uitgevoerd. Technische Analyse is steeds 100% correct.

Hiermede wil ik niet zeggen dat ik volledig achter BTC sta of eender andere crypto.

Goud (zilver) is nog steeds zo goed als het enige waardevolle.
 
Ik heb hier de indruk dat, Mike uiteraard niet want die heeft niks met BTC, er door niemand op grafieken wordt gekeken met toegevoegde indicators en zelfs met waar en wanneer de halvings werden uitgevoerd. Technische Analyse is steeds 100% correct.

Hiermede wil ik niet zeggen dat ik volledig achter BTC sta of eender andere crypto.

Goud (zilver) is nog steeds zo goed als het enige waardevolle.

Welke sites raad je aan om die grafieken te bekijken? Btc direct?
 
Vb Fibonacci, als je die plaats van de laatste low, ma 2019, ca 4000, naar de laatste top, ca 69.000, dan komt de laagste fibonacci lijn op ca 18.000usd, de volgende ca. 29000usd, daarna 36500usd.

De 11jarige support ligt op ca 21000
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.930
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan