Zelf worst maken

simone

New member
Zijn er mensen onder ons die zelf hun worst maken of willen maken?

Zo ja wat voor een worst(en) maken jullie dan en helemaal biologisch en gebruiken jullie echte darmen en wat zijn de ingrediënten dan?

Er zijn toch worstemakers gereedschappen en waar zou je dan de darmen kunnen kopen.Natuurlijk darmen van gezonde dieren.

Je kunt dan bloedworst, salami en nog veel meer maken.

Wil er zelf ook een keer aan beginnen, heerlijk om een ontbijt met heerlijke vette worst te beginnen.

Dan ik ook orgaanvlees worst maken.Why not?

Hier nog twee links: www.vuurenrook.nl Hier hebben ze darmen, gereedschap echt alles

www.overworst.com

 
Kun je eigenlijk salami kopen zonder e-nummers? Of moet je het dan zelf maken?

 
De jumbo heeft bij ons op de vleesafdeling een minischap met verschillende worsten die enummervrij zijn, echt heerlijk!

 
Bedankt! Ik had even gekeken bij Italiaanse winkeltjes in de buurt, allemaal e-nummers, maar het moet dus bestaan! Ik zal ook even navraag doen op de biologische markt hier. En anders die online winkel, handig.

 
Haydarpasa,

Is het gelukt met het worst maken?

Ik wil ook weer eens wat worsten gaan maken maar ik weet niet waar ik de darmen kan kopen.

Ik kan ze wel bij de (normale)slager krijgen maar dan voel ik mij verplicht ook wat te kopen daar en daar heb ik geen zin in.

Edit: ik zie net dat je zegt dat bij de link die je geeft je ook darmen kan kopen.

Heb jij, of iemand anders, wel eens worst gemaakt van nier, hart en spiervlees of varianten daarop?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan