Zelf ‘Liposomale vitamine C’ maken

Poekie

Administrator
Zie hier een site met een verhaal van een man die in coma lag nadat er 'schweinflu' bij hem was geconstateerd met later nog de diagnose leukemie. Een paar dagen voordat de medici hem van de machine af wilden koppelen eiste de familie dat hij intraveneus vitamine C toegediend kreeg. De man knapte op. Het werd een getouwtrek van wel toedienen en weer niet. Uiteindelijk heeft de familie de man gered door hem zelf vitamine C te geven.

Daar heeft iemand op ingehaakt door zelf 'liposomale vitamine C' te maken, zie verder naar onder in de link van hierboven.

De vitamine C wordt ingekapseld in lecithine. Doordat het ingekapseld wordt wordt het niet beïnvloed/bewerkt door de spijsverteringssappen en gaat het rechtstreeks de bloedbaan en de cellen in. Het werkt effectiever dan intraveneuze vitamine C.

Iemand bepaalde gedachten hierover?

 
Vitamine c verandert toch in h2o2 in je bloed?

Zou een gewoon h2o2-kuurtje niet net zo effectief of zelfs effectiever zijn?

 
Dit is al eerder besproken hier op het forum, in de topic 'kanker natuurlijk genezen'. Inmiddels begin ik te geloven dat we hier met een hoax te maken hebben. Lecithine, of deze nu afkomstig is uit soja of uit zonnebloemolie, is een afvalproduct van de olieverwerkingsindustrie en is zeer schadelijk.

Mike

 
Dank je Mike voor de waarschuwing.

We dachten dit is het.

H2O2 gebruiken we al, de ozon generator is onderweg uit Amerika.

 
Ipv sojalecithine of zonnebloemolielecithine kun je ei gebruiken, dan is het geen hoax.

Alleen ik ben geen fan van rauw ei, maar hier op de site wemelt het van de rauwe eigebruikers, dus dan zou het geen probleem moeten hoeven zijn.

Zie hier https://www.fatsforum.nl/topic/liposomeren-vitamine-c#post-15469 de link die ik eerder hierover heb aangemaakt op deze site met de verhoudingen. Calciumascorbaatpoeder is te vervangen door ascorbinezuurpoeder voor de mensen die daar tegen kunnen.

 
Ik denk nog steeds dat het een hoax is. Ik moet het bewijs nog zien dat vit. C door lecithine wordt 'ingekapseld'.

Mike

 
@ Mike: Je ziet het bewijs wel of niet als je het probeert, anders zul je het niet zien.

Ik heb het zelf niet geprobeerd omdat er geen middel is dat ik voor mezelf vetrouw om te liposomeren: ook rauwe ei niet, zelfs al denk ik wel dat je met rauwe ei kan liposomeren.

Ik wil alleen geen extra infecties oplopen op het moment, ik heb er al zat onder de leden.

 
Hallo Ik ben hier nieuw en probeer me in te lezen. Dat gaat niet in 1 avond want er zijn veel discussies. Ik gebruik al Keltisch zeezout, twee theelepels sole in een glas lauwwarm water met citroen. Nu hoorde ik van de week dat iemand 7 glazen water per dag met sole nam. Is dat de bedoeling of is dat juist een afrader? Verder gebruik ik spirulina en chlorella. Helaas blijft mijn gezondheid kwakkelen, denk ik er net weer bovenop te zijn, stort het zaakje weer in en ben ik weer heftig ziek - niet zo lang maar dan is de nasleep vervelend. Meestal komt er een hoest bij, soms ontstekingen in de longen en meer gezeur. Ik gebruik thyrax, wat ik erg vind. Om de een of andere reden heb ik daar zo'n hekel aan, dus daar wil ik verandering in brengen. Ik gebruik kokosolie en roomboter. Zou de ozongenerator iets voor me zijn, en ik zie hier nog meer zaken die interessant lijken (al heeft het altijd weer met geld te maken of je het ook kunt toepassen)en hoe gaan die koffieklysma's in zijn werk, lijkt me een heel getob of valt dat mee? Hebben andere leden adviezen voor me, ik sta er open voor, graag. Alvast heel erg bedankt voor antwoorden en geduld -)

 
Welkom Ollie,

Wij dronken voorheen ook veel water (met sole) maar dat is een stuk minder geworden nadat we meer vetten zijn gaan gebruiken.

We hebben er minder behoefte aan.

Voor de thyrax zou je over kunnen gaan naar een dierlijke vorm van suppletie. Maar die kun je niet zelf bestellen.

Kan wel via de praktijk van Ron Velthuis in Zutphen.

Je geeft aan wat je allemaal gebruikt. Zou je je voeding ook willen posten. Daar valt misschien ook nog veel winst te behalen.

En wat zijn je klachten?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan