Zelf energetisch dingen uittesten

ruud

New member
Dit schrijft Tanja vandaag:

Quote:
Dat testen wil ik ook beter onder de knie krijgen, heb een eendaagse cursus gedaan, maar oefen te weinig, toch een kwestie van veel ervaring opdoen, zodat je er meer vertrouwen in krijgt denk ik. Mijn biotensor maar weer eens uit het stof trekken.


https://www.fatsforum.nl/topic/edelgist-nutritional-yeast-linzen/page/3

Dit vertelde biotandarts Heintzberger op een lezing:

Quote:
Over kinesiologie: spreker heeft lezingbezoekers geleerd hoe je zelf kinesiologisch kan uitvinden welke producten in de supermarkt goed zijn en welke niet.

(uiteraard moet je niet naar een supermarkt gaan- maar dit geldt natuurlijk net zo goed ook voor de biowinkel).

1 hand bij het product houden (je hoeft het product niet aan te raken) en in andere hand middelvinger op wijsvinger leggen en een beetje spanning erop zetten.

Op het moment dat je het product op je in laat werken en het product is niet goed voor je, dan verslapt de spanning enigszins tussen de vingers.

Is het product wel goed voor je, dan blijft de spanning intact.

Het is maar een moment van een seconde.


https://www.fatsforum.nl/topic/wo-7...e-tandarts-houdt-tandheelkunde-op-bij-de-huig

Zijn er meer mensen met ervaring hiermee?

Zelf pendelen bedoel ik of weet ik veel iets met o-ringtesten of zo? http://www.flowremedies.nl/testen.php

Pas nam iemand me apart met wie ik hierover stond te praten: zij doet het met een dikke schroef aan een touwtje.

Als de schroef van voor naar achter gaat is dat een "ja"-teken voor haar.

Gaat de schroef van links naar rechts en terug dan is het een nee-teken voor haar.

(Dat is iets wat je dan eerst met jezelf moet afspreken van tevoren).

En ze zei me dat ze de hele bachbloesemremedie-uitzet thuis heeft die ze vervolgens ook voor haar kinderen, zichzelf en haar man bij ziekte inzet op basis van het pendelen met haar schroef aan een touwtje.

Hoe moeilijk kan het zijn!

Ik heb het nog niet eens geprobeerd.

Ik geloof dat ik mezelf niet helemaal vertrouw.

Maar nog even een kort pleidooi voor het vertrouwen in de eigen intuitie scherpen in dezen en je onafhankelijkheid vergroten:

Je kunt hiermee veel dingen testen met ja-of-nee antwoorden om goede individuele keuzes te maken als je eten koopt e.d.

 
Ik ken een osteopaat die alles uittest met kinesiologie, heel apart om mee te maken. Pendelen doet hij ook, hij kan bij elke zwangere vrouw het geslacht pendelen en het klopt altijd.

Ik heb net eens wat produkten uitgetest, ik merkte wel verschil maar eigenlijk zou je zoiets blind moeten testen maar dat kan ik niet in mijn eentje ;-) Ik heb ook nagellakremover getest en dat was heel duidelijk niet goed dat was niet te missen. Fijn, nu zal boodschappen doen een nog tijdrovender klus worden, nu moet ik niet alleen de labels lezen maar ook nog ff testen :)

 
Ik pendel al jaren. Doe dit bijna dagelijks. Voedingsallergieën, kruiden, edelstenen en, vitamine e.d. Meestal gebruik ik het voor chakra-en aurahealing. Zo meet ik welk chakra disharmonisch, beschadigd of gesloten is. Vervolgens ga ik de chakra's behandelen. Idem dita doe ik dat bij de auralagen.

Wil je goed kunnen pendelen dan moet je veel oefenen en zorgen dat je goed afgestemd bent. Een goed boek over pendelen aanschaffen kan je op weg helpen.

 
hoi Annes, wat apart zeg (in mijn ogen) dat je dit al zo doet.

Heb je dat jezelf aangeleerd ivm auralagen en die chakra's behandelen?

Heb je zelf literatuur thuis over pendelen die je kunt aanbevelen?

 
Hoi Lievergezond, dat pendelen doe ik zeker al wel 15 jaar. Dat heb ik mijzelf aangeleerd. Ben begonnen met een simpel boekje en heb daarna diverse boeken gekocht over pendelen.

In het begin kostte me het moeite om goed te pendelen. Belangrijk is dat je je eerst goed aard. En je bewust bent van het feit dat je voeten op de aarde staan. Vervolgens visualiseerde ik een energetisch ei om me heen en gebruikte het Reiki-versterkingssymbool op mijn 3e oog, het voorhoofdchakra. Ik brandde er een kaarsje bij en pendelde boven een witte doek. Nu doe ik dit soort dingen niet meer en gaat het heel gemakkelijk. In het begin kostte me het veel concentratie en inspanning.

Boeken over pendelen die ik je kan aanvelen zijn: Pendelen van A tot Z van Petra Sonnenberg. Hier zit ook een kaart in met de vraag: In welke mate is mijn intuïtie op dit moment betrouwbaar. Als ik dan niet op 100% zat dan moest ik mijn afstemming dus verbeteren. Verder kan ik je als je dit boek wat onder de knie hebt het boek van Bote Mikkers: Pendelwerkboek, aanbevelen. Beide boeken gebruik ik geregeld.

Wat betreft het uitpendelen van de chakra's en auralagen en het behandelen: Dit was een onderdeel van de opleiding voor edelsteentherapeut. Ook gebruik ik hiervoor vaak een biosensor. Voor het behandelen werk ik met edelstenen en Reiki of Consciousnessenergie.

Momenteel kan de chakra's en auralagen ook zonder edelstenen behandelen. Een kwestie van ervaring, ontwikkeling en oefenen

 
Dank je wel Annes, ik zie dat je al volleerd pendelaar bent etc.

Dank voor je tips en inkijk in waar je o.a. mee bezig bent!

 
En mocht je nog vragen hebben over pendelen dan kun je ze me altijd stellen, lievergezond. Uiteraard geldt dit ook voor anderen.

 
Ik heb tijdens een cursus touch for health spiertesten geleerd. Ik gebruik dat nu jaren later als basis voor mijn consulten. Het is een kwestie van oefenen voordat je erop kan vertrouwen. Bovendien is het van belang dat je eerst in basis balans bent. Als je dat niet bent is de uitkomst van de test niet betrouwbaar. Als je niet genoeg water hebt gedronken is de test al onbetrouwbaar. Ik zou het dus afraden aan mensen die de spiertest net zelf hebben geleerd. Wel kan je het laten natesten om te controleren of je zelf goed zat en of je niet manipuleert want je kan zelf de test beïnvloeden. Mocht je iets willen weten mbt het testen van voeding of andere zaken kan je contact met me opnemen. meer info op www.balans-balans.nl

 
Ik heb mezelf leren pendelen en gebruik deze techniek vooral om stralingsbelasting op te sporen alsook om voedingsmiddelen te testen. Zowkel bij mezelf als bij familie, vrienden en klanten.

Het is een kwestie van goede aarding, jezelf "leegmaken" en heel veel doen.

Als je echter thuis iets wilt uittesten kun je dat heel eenvoudig samen met iemand anders doen.

De een gaat goed stevig rechtop staan, benen lichtjes uitelkaar, knieen van het slot. Een paar keer diep ademen en ontspannen. Dan houdt deze persoon met een hand het te testen product vlak tegen het lichaaam, ter hoogte van de maag/navel. (3e chakra).

Dan steekt de te testen persoon zijn andere arm horizontaal uit op schouderhoogte. (Naar opzij.) De helper duwt nu met zachte druk de arm naar beneden. De testpersoon geeft een lichte tegendruk. Blijft de arm 'sterk' dan is het een prima product. Kan de testpersoon de arm niet rechthouden, de arm gaat dus echt flink naar beneden, dan test de arm 'zwak' en is het product voor de testpersoon niet goed.

Je kunt de mate van druk en tegendruk eerst even oefenen en testen met een product waarvan me zeker weet dat het goed is, bijvoorbeeld een glas water, en anderzijds met een product dat zeker niet goed voor je is.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan